LilleFrøkenL Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg tok nettopp en sånn billig test og den var positiv..ble det med engang jeg tok den..kan di vise feil?er di til å stole på? for jeg tror ikke jeg er gravid,for hadde tr for snart 2 uker siden..men sist periode følte jeg virkelig at jeg var gravid helt til tr kom..men denne mensen varte mye mindre en til vanlig..å jeg er veeldig trøtt for tiden,men ikke kvalm eller noe!! hva kan dette være??
Kiwi med maispire Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hehe jeg tror du er gravid;) Jeg gratulerer deg værtfall og håper du er det;)
LilleFrøkenL Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 men kan jeg være d når jeg hadde mensen for snart 2 uker siden?? blir helt stressa nå jeg..tørr ikke håpe på noe heller!!
Kiwi med maispire Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 vell, noen får jo mensen de 3 første månedene, men det kan jo hende at det var hormonell blødning du hadde, eller at du egentlig skulle ha tvillinger også ble den ene abortert? har ikke mye peiling på slikt men har lest en god del fortellinger her inne på bim om det...
LilleFrøkenL Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 ok..jeg får ta en CB i morgen tidlig bare for å sjekke! tusen takk for svar:)
LilleFrøkenL Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 noen andre som har opplevd d samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå