Gå til innhold

Hei!

klarasophie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kan svare meg på hvor fort man kan bli kvalm om man er gravid?? Jeg har nå vært dårlig siden torsdag med noe jeg trodde var omgangssyke, er fryktelit kvalm og uvel men klarer å spise, så ligner ikke på sånn jeg har hatt det før med omgangssyke, ca 3 uker siden mens og er vel ikke mulig at jeg er kvalm allerede nå? Vet jo at den største ekspertisen er å finne på disse sidene her! Jeg prøver egentlig ikke, har i grunn forsona meg med at jeg ikke kommer til å få baren, selv om de ikke finner noe galt. Men er 38 år og det skjer bare ikke så... men klarer jo ikke å unngå at ett bittelite håpe allikevel blir tent da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er nok veldig forskjelli fra person til person! husker ikke nøyaktig når kvalmen min kom, men jeg husker at jeg var gravid i noen uker først! kansje kvalmen kom rundt uke 6-7! (er så lenge siden!!)

hvis det er tre uker siden siste mens, er du da 1 uke på vei, hvis du er gravid, og hormonene som forårsaker kvalme, kan jo være tilstede allerede!

får håpe at det er morgenkvalme, da! :)

Skrevet

Takk for svar, ja går an å håpe, men er jo så sikker på at det aldri blir at kommer aldri til å tro det om så er!! Men har regnet etter og skal ha mensen hver dag som helst nå, så da får jeg jo svaret da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...