Gå til innhold

Kroppen motsier seg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe råd om hva jeg kan gjøre?

Man skal jo lytte til kroppen sin, men akkurat nå motsier kroppen min seg selv noe helt forferdelig!

Jeg er svimmel, slapp og trett, men samtidig er det sånn at jeg har vondt i føttene på grunn av for mye energi!?! Føler for å gå eller løpe og sparke eller noe sånt, men samtidig har jeg ikke energi til det..

Er såpass svimmel at jeg klarer nesten ikke å sitte oppreist i en stol.. Kjennes nesten ut som når man går og legger seg på stigende rus..

Skal til jordmor i morgen, så har ikke så veldi lyst til å ringe å spørre der..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger så kan slike ting være symptomer på at du mangler noen vitaminer eller sporstoffer. Det kan de finne ut ved å ta en blodprøve. Du bør absolutt snakke med jordmoren i morgen!! Eller ringe legen! Det skal jo ikke være slik som dette!

Skrevet

Jeg hadde tenkt å snakke med jordmor om dette i morgen..

Har i lengre tid vært plaget med å være svimmel.. Spesielt når jeg står/går, men i det siste har dette kommet også når jeg sitter eller ligger..

Håper jeg får svar på dette i morgen...

Skrevet

Jeg har hatt lavt blodtrykk i alle 3 svangerskap, ikke så mye å gjøre med det, men er svimmel, trøtt og må begrense meg - samtidlig har jeg stunder hvor jeg fyker rundt og kan holde påleeenge før jeg kollapser igjen :)

Sikkert greit å sjekke blodtrykket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...