Gå til innhold

Tilbake fra ferie:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Nå er jeg hjemme igjen. Sambo kommer hjem i helga for han ble igjen i Oslo. Afrikaferien var helt fantastisk. Vi så "the big 5" i Krugerparken! Ellers var vi i Maputo (Mosambik), Swazialand (Milwane dyrereservoar er helt fantastisk), Johannesburg, Dar-es-Salaam (ikke å anbefale) og Tanga (Tanzania). Tanga var deilig avslappet og helt hakuna matata og veldig billig!

Jeg og sambo har så og si vært perlevenner hele ferien. Den eneste kjeglinga ble mellom han og hans eldste søster, men sånn er det jo i familier noen ganger. Jeg har IKKE tatt opp babytemaet og det føles godt å klare og gjennomføre planen min! Jeg ser at sambo er mer barnevenlig innstilt enn før (feks lekte litt med en liten jente på flyet) og det tror jeg kommer av at jeg ikke presser ham til noen ting.

Nå har vi (jeg og de 3 andre jentene) bestilt flybilletter til Tanzania (der jeg skal i praksis i 3 mnd) 3. februar til 2. mai. Så ca 2 uker før jeg drar skal jeg ta opp B A B Y med sambo igjen og vi får bare krysse fingrene hardt for at det innen da har blitt en forandring i hans stae hjerne!

Noe nytt her inne siden sist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forandring.. Sambo er slett ikke klar ennå... Men nå kan vi snakke litt om tema innimellom da...=)

Bra dere hadde en knall tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...