Princen min Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei! Er d noen som vet hvor di har 3D ultralyd hen? Er ikke d slik at man kan se ungen kjempe godt.og hvor mye koster d????
gladbaby Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det spørs jo hvor du bor, da. Mjøskirurgene og Volval har i hvert fall. Tror det koseter ca.1000,- kroner.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Er du heldig kan de se ongen godt, men du er sannelig ikke garantert det dessverre! Kjenner ei som var på dette, å de så ingenting, å likevel måtte hun betale for dette...En smule kjedelig da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå