Gå til innhold

Home & away.. igjen :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som er hemmeligheten m moren til Kim som

Barry skjuler ?? Takk for svar :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei... men jeg vet noe annet som skjer med kim og hayley.....

Skrevet

hva skjer med de ? :D Går jo sååå tregt i denna serien nå.. :)

Skrevet

enig går like tregt som i gode og onde dager:-) de skal visst gifte seg men så går hayley fra han ved alteret. hun løper vekk og scott følger etter henne. tror det er da han får vite at det er han som er faren til barnet. de drar til frankrike for å starte et nytt liv sammen. (altså hayley og scott) Så skal forresten hayley byttes ut med en annen skuespiller. det liker jeg ikke :-)

Skrevet

det liker jeg heller ikke...

så spennende:=)

Skrevet

Å nei!!! Ikke enda flere som forsvinner ut av serien nå!?

Synes det er så trist når de gode "gamle" forsvinner. Blir ikke det samme lenger synes jeg. Har jo skjønt en stund at Hayley sikker skulle ut av serien siden hun var gravid i virkeligheten også, men synes det er trist uansett :(

Skrevet

ho er det i virkeligheten og ja? regna med det siden ho har vært gravid så sinnsykt lenge. Flynn skal jo også ut av serien snart. han dør..

Skrevet

Ja, men hun har nok fødet for lenge siden. Kanskje et par år siden. Leste en gang at hun var sammen med en tennisstjerne og ventet barn med ham og det er leeeenge siden.

Skrevet

kanskje ho skal ha en til :-) tasha og kim er visst sammen i virkeligheten og. hehe er spennende med home and away asså. bare digger den serien

Skrevet

Nå må vi huske at vi ligger noen år bak Australia ;) Så hun er gravid her i Norge, men det er lenge siden barnet ble født.. ;)

Skrevet

Ja jeg også...har fulgt med helt siden starten og tror ikke jeg kommer til å slutte å se med det første :)

Da må det bli dramatiske forandringer isåfall.

Skrevet

enig. er bare så dumt at jeg sjelden får sett det når jeg jobber. er hjemme kvart over fire og da rekker jeg det akkurat ikke... men nå er jeg sykemeldt så jeg får nyte det mens jeg kan:-)

Skrevet

Ja jeg er heldig for jeg jobber bare natt og kveld, så da får jeg sett reprisen dagen etter dersom jeg ikke får sett det i vanlig tid :) hehe...

Skrevet

kim finner visst forresten ut om sannheten imorgen står det..

Skrevet

Bare så det er sagt; ikke hold pusten etter episodene hvor man endelig får vite om hvem som er far til Hayleys barn. Jeg kikka over episode sammendragene og det er lenge igjen enda. Det kommer mange intriger; dette er jo for godt til å avsløres med en gang ;)

Rebecca Hewitt har vel sine siste episoder som Hayley denne uka. Men hun erstattes jo av en annen skuespillerinne. Tv2 sender episoder fra 2005 nå, så om hun har fått enda et barn etter dette vet jeg ikke. Hun er hvert fall gift med Leyton Hewitt og før var hun sammen med han som spilte Noah i serien.

Forøvrig kommer det kjentfolk tilbake, så det er ikke helt krise. Men om man ser på nye episoder, så er det praktisk talt ingen "kjente" igjen - tror vel bare Sally holder ut. Men så har hun også rekorden i Guinnes Recordbok for dette også da :)

Skrevet

Når går Home and away egentli?=P reprise og dagens..

Skrevet

jeg er så paranoid at jeg tror Kims mor er ansvarlig for at hans bror er død, å derfor vil de beskytte Kim...... wæææææ, jeg blir så nysgjerrig når de holder på en hemlighet!

Skrevet

hm.. ja, men d har jo ligget i lufta hele tiden, at hun kan ansvarlig for jonathans død.. derfor hadde jeg kanskje håpet d var no anna :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...