Gå til innhold

bli kjent?TERMIN I BEGYNNELSEN AV OKT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei er det noen flere her fra oslo med terim i begynnelsen av oktober som kunne tenke seg å bli kjent og kanskje ta noen trille turer etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,gjerne:) Kanskje starte med å fjerne anonym knappen å fortelle litt om oss selv... Jeg har termin 3 oktober og er 28år:)

Skrevet

jeg har termin 9 oktober og venter nr 2. er 24 år og bor i Oslo.

Skrevet

Jer er 25 år, bor på Sagene/Bjølsen:) Samboer og dette er første barnet! Og vi gleder oss veldig!

Skrevet

Var ikke meningen å signere det siste innlegget med anonym:) Det er meg!

Skrevet

Hei.. Kan jeg henge meg på? 20 år, sagene, termin 6.okt.. :o)

Skrevet

Hei jeg blir også med. Noen som bor i bydel østensjø her?

Skrevet

Jeg bor i bydel Østensjø, men føler meg litt gammel ;) Er snart 32 og venter første barn 15. oktober. Det er ikke engang begynnelsen av oktober, så jeg er kanskje helt ut ;)

Skrevet

Hei! Denne tråden forsvant jammen fort nedover lista!! Kanskje den skulle flyttes til oktober-klubben?

Det hadde jo gått an å møtes en gang før de små popper ut også? Er det mange som er i permisjon nå? Jeg begynner i dag!! Jippi!! :)

Flytter denne diskusjonen over på OKTOBERKLUBBEN!!!!

Skrevet

Til deg fra østensjø som er 32 jeg er 34 år så du kan godt sende meg en meld om du vil! Jeg har termin i midten av okteober!

Skrevet

Jeg har svart på det innlegget som ble flyttet til oktoberklubben. Så ja, jeg er gjerne med:)

Skrevet

Trykk på "terminklubber" rett til venstre, i den orange lista ved siden av her. Der finner du liste over terminklubbene, trykk på "oktober 2007", der finner du en tråd med den samme overskriften som på denne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...