Gå til innhold

Hjelp..Kontakte lege?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på 3.5 år veltet en 10 L bøtte med grønnsåpevann over hele stuegulvet. Jeg klarte selvfølgelig å gå på tryne. Fikk meg en god støkk i ryggen og i lysken. Kjenner at babyen rører på seg.

Men bør man kontakte lege? Eller skal jeg se det ann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og fortell hva som har skjedd så får du nok beskjed om hva du skal gjøre!

Bedre å ringe enn å gå og bekymre seg!

Skrevet

jeg datt også, fikk samme fall som deg bare at hunden drog meg over endre. jeg kontaktet ikke legen, smerten gikk bort etter hvert. husk at bayen ligger veldiggodt beskyttet inni der;) men beg du å blø bør du kontakte legen.

Skrevet

ved fall kontakt lege, jallefall når du er så langt på vei, eg ramla ned ei trapp i veke 20 og ringte føden og fikk ultralyd, det er mykje som kan løsne og då er det forseint når du begynner å blø, sa dei til meg. Ikkje for å skremme deg, men ein skal være obs på slike ting..

Skrevet

ja, synes også du skal kontakte føden og høre med dem. Morkaka kan løsne...er bedre å sjekke det hele for å være sikker så slipper du å bekymre deg unødig.

Skrevet

ville kontaktet lege ja, eller føden. så absolutt!!!

Bedre med en gang for mye, enn en gang for lite - ikke sant?!

Skrevet

Skal ringe å høre...Er vel bedre å være på den sikre siden =)

Tusen takk for mange svar =)

Skrevet

Jeg falt på magen på onsdag. Ringte føden og fikk beskjed om at det var bare å komme - det er vanlig prosedyre på Riksen, hvertfall. Bedre å få sjekka enn å gå å bekymre seg. Alt var bra med babyen. Det hun legen sa var at en ting var babyen, en annen ting var at morkaka kunne løsne. Det er vel så alvorlig. Håper du får den hjelpen du trenger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...