Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Har begynt å abonnere på de to bladene nå... Hvor ofte kommer de ut? er dere fornøyd? kommer bladet makeup og hår med det nye-bladene siden de ikke selger dem for seg selv lenger???
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 og btw, fikk jo sånn tilbud 8 utgaver+smykke for 199... men det sto ikke noe om hva jeg betalte for bladene etter de 8 utgavene. betaler jeg full pris da eller betaler jeg fremdeles 25 (!) kroner bladet da? for er det 25 kroner bladet er jo det ingenting!
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Abbonerte på Det Nye før, men sluttet for mange år siden, for jeg følte meg gammel da jeg leste det. Jeg følger sånn middels med på moter etc, men følte det var et ungdomsblad... Jeg er ikke så veldig gammelmodig og er bare 28, men likevel... Elle har jeg ikke lest så mye, så kan ikke uttale meg. Jeg abbonerer på Foreldre & Barn og Mamma. Så kjøper jeg heller andre blader i butikken når jeg føler for det.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Ok=9 nå er jeg en del yngre enn deg da, er 20 så kanskje det passer bedre for meg, har ihvertfall vært fornøyd med det nye når jeg leser det... men elle har jeg ikke vært så mye borti, ble et "impulsabonnement" hehe... så venter i spenning på om det er noe bra=)
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Alltid kos med blader som dumper nedi postkassa da
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 jepp, kjekt å ha noe å lese på. så måtte bestille noe skikkelig jenteblader etter å ha brukt null tid på utseendet de siste ni månedene... hehe nå skal det shoppes =) (må bare få av de ekstra kiloene først... og det kan jo ta sin tid når jeg gomler sjokolade hele dagen... =P)
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hvordan går det med ammingen forresten?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 joda, går bedre men bruker fortsatt ammeskjold. Sendte mail med en fra ammehjelpen og hun sa det var mye bedre å bruke ammeskjold og få til en vellykket amming enn å være frustrert, ha sulten baby og gi opp ammingen med en gang. hun ga meg også mange gode tips om skjoldavvenning og hva jeg kunne gjøre for ¨å få henne til å suge bedre så nå er jeg mye mer positivt innstilt til dette =)
Synnøve_Solbakken Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Så flott! Du må ikke føle det er noe nederlag å bruke skjold! Mange som trenger det en stund. Bare husk å pumpe utenom så ikke melkeprod daler
Mitzy Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Jeg abonnerer på Det Nye. Jeg er 26 år men liker det bladet jeg da. Makup bladet har bare fulgt med 1 gang da jeg har vært abonnement men kan hende det følger med flere ganger sånn i blandt. Jeg får det hver 3. uke noen dager før det kommer i butikken.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 takk takk=) noen som har peil på elle også? =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå