guttebassen Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Uff! fikk så vondt av at gullet har gått ned i vekt. Han er 3 1/2 mnd. Veide 5870 på 3mnd kontroll og idag 2 uker senere.. 5820. Har visst ikke nok melk til Han. Må spe på med mme etter amming. Mulig derfor Han sover så dårlig om natta og. Ble litt trist jeg..Fler som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Her har lille snuppa gått ganske lite opp den siste mnd. Jeg har hatt det veldig slitsomt med ammingene på dagtid og kveld, så her har vi selv bestemt å begynne med mme i tillegg. Merker at humøret mitt og snuppa sitt er blitt bedre allerede på bare dager. Hun ble skikkelig sint når jeg skulle amme henne, men ser nå at hun koser seg med flaska på dagen, så får hun pupp på morgenen og før hun legger seg. (ammer henne ca 3 ganger og gir 2 måltider med mme.) Synes det var litt trist at jeg ikke fikk til å fullamme i 6 mnd, men jeg klarte hvertfall 4 mnd og 1 uke.. Det viktigste er at snuppa er fornøyd:-)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Ikke meningen å signere med anonym....
guttebassen Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar! Sov hun bedre på natta og?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Lurer jeg på og. Min våkner 4 ganger pr.natt.
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Vi har aldri hatt noe problemer med soving på natta, bortsett fra at leggetiden i beg var rundt 3 på natta pga kolikk ol. Hun sover stort sett 7-10 timer på natta og det er veldig skjelden hun har villet ha mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå