litlegullet Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg lurer på hvor man kan kjøpe eletrisk brystpumpe og hvilken pris en slik har??? Noen som har prøvd både manuell og eletrisk brystpumpe, hva var best? Var det stress med en manuell?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det lurer jeg også på.. Men vil helst ha en som både kan brukes manuellt og elektrisk..
-spent- Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Elektrisk er jo greit, men jeg kjøpte meg manuell selv. Den er jeg fornøyd med. Har avent sin. Brukte elektrisk da jeg leide.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 avent sin eletriske brystpumpe har jeg blitt anbefalt av svigerinna mi. den kan og brukes manuellt. avent sin selges på apoteker og babyutstyrsbutikker. den er litt billigere på apotek enn babybutikk. koster 1199 kr, da får du med veske og et par flasker. jeg kjøpte min på lørdag. for å ha det i hus.
Mamma TB Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 jeg har blitt annbefalt en bryst pumpe som heter medela swing.den fåes kjøpt på apoteket,og den er elektrisk.Det som er så bra med den er at den "varmer"opp brystet nesten slik barnet gjør for å få melka ut.ALså den begynner ikke å pumpe hardt med engang,den kan justeres!Den skal jeg ha....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå