Gå til innhold

Hvordan ser magene deres ut? (samme som Småtroll)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 5 mnd. siden jeg fødte og det ser fremdeles ut som jeg er 5 mnd. på vei!! Er slank ellers, så det ser virkelig ut som jeg er gravid. Har ikke akkurat trent veldig mye mage heller, men med førstemann fikk jeg "normal" mage igjen nesten med en gang.

Er dette et sånt "eldre-tillegg" man får når man får flere barn?? Syns jeg ser så rar ut, men det beste er vel å begynne å trene?? Uff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ser ut som bolledeilg....

Magen henger og slenger etter nr. 2, og jeg har heller ikke trent noe (men ser ikke helt at en zillion sit-ups skal gjøre den helt store forskjellen, for det er snakk om mye hud og en del flesk rett under huden)

Kan ta et "grepa tak" med begge hender og fylle dem med masse mage....kjipt.

Skrevet

Jeg har OFM, som Kristine Koht kaller det! Dritt!

Skrevet

7 mnd. siden jeg fødte mitt første barn...

Skrevet

jeg har helt flat, ganske strammage, etter å ha født to . har ikke trent. men jeg legger ikke på meg på magen uansett. det legger seg andre steder, som lår, hofter og rompe

Skrevet

Forkortelse for "over fitte mage", hehe!

Skrevet

Det virker som om jeg KUN får det på magen... Har jo fått litt større rumpe og hofter etter nr. 2, men det gjør ikke noe. Vil ha stram mage jeg og!!

Skrevet

er nok sikkert mye genetikk. men hvordan spiser du? hvis man spiser få, men store måltider kan man få bulende buk. det er bedre å spise lite og ofte

Skrevet

Ja, prøver å spise ofte, men det blir ofte frokost, lunsj (alt mellom kl. 12 og 14), middag i 17 tiden og så småspising utover kvelden. Burde absolutt skjerpet meg og spist sunnere!!

Skrevet

Det er forresten 9 mndr siden jeg fødte.

Har to ganske tette, og er snart 40 - så det har nok litt med saken å gjøre.

Etter 2 KS er det så som så med magemusklene her i gården, for å si det slik...og navelen min blir nok aldri fin igjen, den poppet ut med førstemann og har vært ute siden.

Skrevet

jeg spiser ikke veldig sunt, men jeg spiser sjelden store mengder av gangen. og så prøver jeg å begrense middagsporsjonen litt....:-) men noen ganger stapper jeg meg altså, men ikke vanligvis

Skrevet

Forholdsvis flat. Legger på meg andre steder før magen.

Skrevet

Jeg har flat mage og har fått det ganske så umiddelbart, uten noen spesiell innsats etter alle mine fødsler.

Skrevet

Må le...ler ikke av men med...da jeg er i samme situasjon selv...

Hvis jeg bøyer meg forover...naken...har jeg tre kraftige heng...to "små" på en halv meter og en "stor" på en kvart meter...

Sønn min på fire sa her en dag: "MAMMA...den magen din er stygg!!

Sukk tenkte jeg...måtte jo le litt da, men var jo helt enig.

:-)

Skrevet

Er 20mnd siden jeg fødte og magen min ser ut som pizzadeig som har blitt kasta opp...

Og så produserer den nye strekkmerker og....

Skrevet

Jeg har utrolig nok ikke et eneste strekkmerke da, selv om jeg gikk opp henholdsvis 27 og 18 kg med mine små.

Så det er da noe å være glad for :-)

Skrevet

Pittelitt heng. men foroldsvis fornøyd etter å ha født2 unger og no i det siste har jeg gått ned 12 kilo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...