Frk. Vable Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Det er 5 mnd. siden jeg fødte og det ser fremdeles ut som jeg er 5 mnd. på vei!! Er slank ellers, så det ser virkelig ut som jeg er gravid. Har ikke akkurat trent veldig mye mage heller, men med førstemann fikk jeg "normal" mage igjen nesten med en gang. Er dette et sånt "eldre-tillegg" man får når man får flere barn?? Syns jeg ser så rar ut, men det beste er vel å begynne å trene?? Uff...
MyB@by <3 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 magen min er liksom mer slapp enn før og buler litt ut nederst, om kvelden ser jeg nok litt gravid ut fortsatt, men om dagen føler jeg meg slank... prøver å holde magen litt inn:) den blir bedre dag for dag, gutten min er 5mnd og 1 uke.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Den ser ut som en ferdig est bolledeig Kiloene siden graviditeten er vekk, men er slapp i fisken ja.. Skal begynne å trene, men har ikke kommet så langt enda, tror jeg må ta noen sit-ups gitt.
lenej :o) Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 kansje vi skal begynne å trene litt? min mage ble helt flat etter mini kom ut, men så kom den seg ut igjen.. blææ.. ser ikke gravid ut, men bare feit da....
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Noe overraskende er den tilbake som før, men jeg er førstegangs da. (Ser for meg at det blir litt verre med neste mann, og neste... Har alltid trent mye, men det blir jo mindre nå med en liten en.. Anbefaler pilates på det sterkeste! Masse mage og støttemuskulatur trening:)
Willy Wonka Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 stooooor og rund...har 3 uker igjen, da...hehe
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Den er ikke noe å skryte av:p Henger litt, pga keisersnitt:/ så tar litt tid å få den på plass igjen vil jeg tro. Fikk også MASSE strekkmerker på magen, og de har trukket seg sammen, så de er rynkete:( Men har verdens nydeligste lille gutt, så trøster meg med det:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Den er flat, muskuløs, brun og lekker..... Nooooooot;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå