Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg har ingen stor familie, jeg foretrekker å ha få men nære venner, jeg har ingen utdannelse eller jobb, jeg har ingen mann som elsker meg, jeg er ikke rik eller har ett stort talent,... men jeg er rik.. for jeg har en familie som støtter meg, venner jeg vet er ekte, jeg vet hvem jeg er og forestiller meg ikke, jeg har kjempet meg gjennom mange sorger og båret byrder med hodet hevet, stått støtt gjennom stormene i livet mitt.. for det jeg har er en sønn som jeg elsker høyere enn alt annet som bringer livet mitt større glede enn jeg noensinne har opplevd før.. jeg har en trygg og god og varm kjærlighet i hjertet mitt fordi han er hjertet mitt.. jeg har ikke alt det jeg kunne ønsket meg, eller strebet etter, jeg har ikke fått drømmene mine oppfylt... men jeg har håp og drømmer og jeg elsker.. folk tror og mener om meg, dømmer meg eller ser ned på meg eller tenker sitt om alt jeg har gjort i livet mitt.. men jeg har en kjærlighet i livet ingen kan frata meg eller ødelegge, ingen kan fortelle meg at den er feil eller fortelle meg hvordan den skal være... jeg har en juvel i livet mitt som veier opp for alle verdens rikdommer.. jeg elsker deg lucas.. jeg er velsignet med kjærlighet for jeg er mamma og jeg elsker så inderlig.. ja, jeg er sannelig rik...for jeg har min lille familie,mine nære venner,jeg er meg selv hundre prosent på godt og vondt og mest av alt fordi jeg har deg!<3
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Flott innlegg!!! =) Synes du virker som en så søt jente (misforstå meg rett a, jeg liker gutter, he he he ;o) ) med et godt hjerte, har lest et par andre søte innlegg du har skrevet og! Gutten din er heldig som har en mamma som deg =)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 takk:) haha jeg som trodde du ville leke "mannen" min nå, neida hehe:) kjempekoselig å høre at du synes det, det varmer:) tusen takk for det *blir litt rørt*
yinyang Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Fint innlegg... Så godt å lese, og tenke litt over hverdagen, for jeg har det jo egentlig veldig bra. Med to fantastiske flotte unger. Jeg har bodd noen år i utlandet, hvor alt er annerledes, med tanke på større fattigdom, dårlige skoler, og null trygdesystem, f.eks.... Etter jeg kom hjem igjen, tar jeg ikke samfunnet her i Norge for gitt lengre. Jeg er heldig, og jeg vet det!! Og ikke minst, man kan være så glad hvis man i tillegg har god helse. Man trenger ikke millioner på konto, det kan ikke måles, å kunne stå opp hver dag, og være der for ungene, og være frisk
Matja Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Nå trodde jeg du hadde vunnet jack pot i lotto, men neeeida!! Flink du er til å skrive altså
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 du setter ord (bokstaver) på det jeg også føler :-) vi er jaggu heldige :-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 takk for det jenter:) ja var det jeg tenkte på yingyang når jeg skrev det, satt å tenkte over hverdagen og alt som er tungt og leit, men så gikk det opp for meg at uansett hvor tungt alt er og hvor mørkt ting kan se ut så har jeg det ene som lyser opp dagen uansett og bringer kjærlighet og glede inn i livet mitt og det er jo lucas og den kjærligheten vi føler til hverandre, den kan ingen ta fra oss:) det er godt å ha den vissheten trygt planta i hjertet ikkesant:) matja: hehe hadde jeg vunnet masse i lotto skulle jeg sannelig delt den med dere jenter her inne i ett slags dib alenemorfond for de som skulle trenge hjelp når det kniper, men så heldig å vinne i lotto er jeg ikke..
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Utrolig bra innlegg.. Jeg er også rik:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå