Gå til innhold

Hva gjør dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

på dagtid...dere som går gravide... er det mange somsitter logget på mens man er på jobb e.l.?

Jeg er sykemeldt spå jeg ligger på sofaen, men siden det er 1725 stk som er logget på på dagtid så lurer jeg på hva folk gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanligvis er jeg på jobb uten data, men idag ble jeg sykemeldt i 14 dager så jeg kommer nok til å være logget på en del de neste ukene:-)

Skrevet

jeg eer sykemeldt om dagen så jeg er stort sett på nett:-) men til vanlig jobber jeg 8-16 og da er jeg logget av:-) men ser også at det alltid er noen her ja

Skrevet

Jeg er på jobb halve dagen og er stort sett pålogget både hjemme og når jeg er på jobben :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...