fjollefrua Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 på dagtid...dere som går gravide... er det mange somsitter logget på mens man er på jobb e.l.? Jeg er sykemeldt spå jeg ligger på sofaen, men siden det er 1725 stk som er logget på på dagtid så lurer jeg på hva folk gjør
2 små orkaner Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 vanligvis er jeg på jobb uten data, men idag ble jeg sykemeldt i 14 dager så jeg kommer nok til å være logget på en del de neste ukene:-)
ambumamma Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 jeg eer sykemeldt om dagen så jeg er stort sett på nett:-) men til vanlig jobber jeg 8-16 og da er jeg logget av:-) men ser også at det alltid er noen her ja
Tussa og Sofie Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg er på jobb halve dagen og er stort sett pålogget både hjemme og når jeg er på jobben )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå