Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Noen som har erfaring? Er den bra? noen som vet ka den koster? Lett å bruke den? takk for svar
yvve73 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg hadde denne til mitt første barn ( for fem år siden), og var kjempefornøyd. Prøvde elektrisk på sykehuset, og det var skikkelig ekkelt. Skal bruke Avent-pumpa denne gangen også. Prisen vet jeg ikke noe om, men det hender vel den er på tilbud på apoteket. Kanskje 300-350 kroner?
3 is the new 2 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg ble proff på pumping etter førstemann da han ikke ville ha pupp annet enn på natta og kvelden. Pumpa 3-6 ganger pr dag i et år...... Og jeg brukte avent-pumpa mest. Jeg hadde tre forskjellige pumper, men avent ble favoritten. Greit tilleggsutstyr på den også. Tror den kosta eundt 500 kr, men det var i -05.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Syns den er drittdårlig... Håper jeg slipper å bruke den noe særlig med neste barn. Vet ikke om det er fordi jeg har små pupper jeg, men syns den tømmer vanvittig dårlig hos meg. Må stresse vilt for å få ut noe i lengden. Sikkert mine pupper som er rare, men jeg ammet barnet mitt lenge, så melk var det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå