satser & vesla Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei. Jeg begynte med pergo i denne syklusen og har IKM i morgen. Min syklus er presis som en klokke hver mnd, pleier å spotte par dager før og kjenner det godt i magen (uten å være i tvil). Fram til nå har det ikke vært noe spotting, men hadde utrolig mye mensmurring forrige uke med korsryggsmerter - trodde det var mensen på vei. Den varte i ca 3-4 dager og avsluttet med sikkelig livmorskrampe. (har vært prøvere siden januar og har ALDRI kjent noe før IKM. I dag føler jeg meg tullat, prøver å kjenne etter menssmerten, -om jeg har noe søthunger, er trøtt - etc altså jeg prøver å kjenner etter menssymtomer. Lurer på om Pergoen kan påvirke syklusen på noe vis? Jeg gikk på dobbelkur. Er det noen der som har erfaring med det. Jeg går og innbiller meg at det er pergoen som spiller puss her og at mensen kommer snart....... ;-)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Syklusene mine har vært likedan med pergo som uten. Fikk mensen på slaget samme dag (dag 27) som jeg bruker. Har imidlertid hørt om andre som har fått lengre sykluser... Symptomene du beskriver høres jo veldig lovende ut Håper du får deg en gledelig nyhet! Når skal du evt. teste da?
satser & vesla Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg skal ta min første test på IKM dagen, i morgen :-) Det hele er ganske rart ja. Nett kommet hjem fra en to timers skogstur i pøsregn, energien var på topp og jeg strålte hele veien. Har i dag følt jeg meg sååååå vakker med pen hud og gooooood hairdays ;-). Jeg har ALDRI følt meg vakker i PMS perioden ;-) tvert i mot, da følte jeg meg stygg, feit, tung og trøtt... hvis det er pergoen som forårsaker dette så er det jaggumeg en hyggelig bivirkning ;-) Så jeg krysser fingrer og tær for at testen er positiv i morgen :-)
martine68 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Dette høres jo lovende ut satser. Enn om man alltid kunne føle seg så bra rundt ikm. Symptomene dine er jo veldig bra da. Det blir spennende å høre resultatet av testen din imorgen. Krysser alt jeg har for at du kommer med positive nyheter jeg. klem fra
satser & vesla Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Hei. Negativ test i morges ;-( synd, men livet går videre :-) Jeg spurte legen om pergoen kan klusse med syklusen og han bekreftet at det kan skje. Så jeg tror det er det som er skjedd her. Jeg føler meg forsatt stråååålende :-) Ønsker dere alle lykke til. Jeg ser fram til å få mensen, da setter jeg igang med pergokur nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå