Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 * Kan man be venner og ikke bare familie? Huff for et dumt spørsmål men allikevel! * Stemoren min sa at hun ville laget en gryterett som mat til alle - men er det ok da? * Mye uvennskap i mannen mi nsin familie, han vil ikke be sin mor for hun drikker oig har med seg sprit og Mikro bare griner når hun er i nærheten - men vil ikke det bli mer bråk om ikke hun er der? Huff,huff ,huff!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hmmm, de to første er greie... Ja, dere kan be venner også. Ja, gryterett fungerer bra (ellers er det mange gode mat-tips på www.daapssiden.no) Synes nesten mannen din må få bestemme om han vil be sin mor. Selv mener jeg at det er lite som passer dårligere i en barnedåp/navnefest enn sprit/alkohol. Det skal i hvertfall ikke drikkes noe hos oss. (er ikke prippen på alkohol, men synes at man kan styre seg i slike anledninger) lykke til!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg er ikke overbegeistret selv. Vi var i konfirmasjon for noen helger siden og da tok hun med seg sprit på flaske og det vil jeg ikke - men jeg føler at alle tror det er JEG so mstagnerer, og det er det ikke!! Jeg har prøvd å hjelpe henne til best jeg kan!!
firemerkersmør Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 ja ja Hmm, vanskelig med sånne. Tror kanskje jeg ville bedt henne jeg da, hvis kun ikke lager for mye kvalm og gjør mye ut av seg. Blir en "greie" hvis hun ikke blir bedt. Trenger jo ikke holde mini noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå