snuppelura_jente3 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Heisann, Jeg er gravid med nummer 3, termin 7. mai. Spiller barytonsaksofon, og det har slått meg at den er jo ganske tung å drasse på, og det blir sikkert ikke enklere underveis heller.. Noen andre her som spiller i korps?
RajaPia Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg , men spiller klarinett... Litt lettere instrument det. Ikke er jeg gravid heller da... Du slipper heldigvis 17.mai med stor mage i uniform. )
snuppelura_jente3 Skrevet 18. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2007 Hei igjen, JEg har også spilt klarinett tidligere og vurderer å gå over til det etterhvert som det begynner å bli tungt å drasse på barytonsaksofonen.. Blir nok ikke noe hverken 1. eller 17.mai tog på meg neste år tenker jeg ) Spiller du i Oslo eller?
RajaPia Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Nei. Spiller i JernbanensMK på Hamar egentlig. De er nå slått sammen med Hamar MK.. Har ikke fått spilt noe siden jeg fikk vesla jeg da.. Øvingstidene passet dårlig , og ble veldig mye spilling i perioder. Gikk litt lei, men håper få igjen gløden snart.. Vurderer begynne i Damakorpset her i byen om de trenger flere. Hvor spiller du ?
snuppelura_jente3 Skrevet 20. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2007 Hei, jeg spiller i Oslo, i Torshov Janitsjar. Det funker greit, selv med en 3 og en 7-åring hjemme. Blir riktignok ikke så mye øving hjemme, men det går greit. Deilig å ha den ene kvelden i uka hvor jeg kan tenke bare på meg selv og kose meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå