jente30L Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 jeg er 6 uker.. har en gutt fra før så trenger ikke så mye,men shopper vel litt utti tenker jeg
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Med nr 2 så er det kun bilstol og en ny madrass til sprinkelsenga som er nødvendig. Kommer til å kjøpe litt nye klær også, men kan faktisk vente til januarsalget*ler*
junea Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Begynnte når jeg var ca 5 måneder på vei.
petite fleur Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Begynte sånn smått da jeg var 23 uker på vei, for da sparka han (endelig)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 kan være lurt å starte nå da, plutselig setter julerushet inn og hvem vil gå i butikker på babyshopping når det er kaos, varmt og masse folk ?!?!? så jo tidligere man er ferdig jo bedre er det.. dessuten så er det nok av andre ting å bruke penger på når julen nærmer seg så kan være lurt å spre babyshoppingen litt .D
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg har begynt så smått nå, er 20 uker og ferdig med UL. Greit å fordele utgiftene litt ja, og så er det jo så stas å shoppe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå