Gå til innhold

Flere som er lei...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager til termin her nå... så lei at! Sambo og "sviger" klager på at jeg nesten ikke snakker lenger, men off.. orker bare ikke, tenker hele tiden på fødsel og sånt for tia. Flere som har det sånn?

Er så lei av å ikke klare å snu meg i senga uten å måtte ynke meg av smerter, gjør så j**** vondt :( Vil bare ha lillepia ut og få kroppen min tilbake nå! Hadde sex i går kveld, og i natt lå jeg med kraftige smerter i rygg og mage så trodde kanskje at noe var på gang,, men den gang ei! =( måtte bare klage litt hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

signerer her:=) er lei ja...

Skrevet

Er det lov for ei som er "bare" i uke 33 å melde seg inn her da?:) Jeg er også lei av å ikke kunne snu meg i senga uten smerter eller komme meg opp av en stol uten hjelp eller kle på meg sokker og sko....For ikke å snakke om at jeg har skilpaddetempo når jeg skal ut å gå samt den evinnelige tissinga....:) Men for all del, vil ikke at gutten skal komme ut riktig ennå, han må gjøre seg ferdig der inne....

Skrevet

Ja, jeg er lei, og beg på uke 30 på torsdag :-(

Lei fordi jeg har sånn bekkenløsning, og det snart er krykker... Mye vondt, og så blir det jo veldig kjedelig å gå absolutt minst mulig. Har to i magen, så jeg er jo like stor nå, som ved fullgått før... Samtidig vil jeg ha dem i magen lengst mulig. Håper å holde dem der til uke 37, så de ikke er premature, men ser mange får rundt uke 33-35 også. Så det er vel bare å smøre seg med litt mer tålmodighet :-)

Skrevet

Jeg er også klar for litt æksjen!! hihi

Er i uke 39, slimproppen gikk for 23 dager siden og livmorhalsen var da meget moden. Håper maseriene jeg har hatt siden da har gitt meg litt åpning, skal til kontroll i morgen, så skal bli spennende å se!

Vært til modningsakupunktur for 4 gang idag og håper det var siste runde!

Ellers hadde vi sex på lørdag og hadde masse kynnere og mensmurringer de siste to dagene. Men det stopper opp hver gang.

Vi får holde ut den siste tiden!

:-)

Skrevet

Jaaaaaaaaaaaa...ekstremt. Bare lyst på baby nå. 3 uker igjen. Lyst på baby idag..nå!! Lei av å ha stor mage, tungpustet, vektøkning m.v Lei ryggsmerter osv.

Gleder meg bare så enormt til babyen kommer.

Skrevet

Ja, er veldig lei. Er i uke 39 nå. Begynner å ta på humøret også. kjenner at jeg blir skikkelig sur for ingenting. Lei av den tunge kroppen og alle vondter overalt. Vil bare legge meg ned å sove til fødselen starter. greit å kunne klage litt til noen. klager ikke ellers til dem rundt meg. Synes ikke jeg har lov å klage som har hatt et sunt svangerskap og som snart har nurket i armene, men dagene går så sakte.

Skrevet

Jeg er lei jeg!!!

3 dager over terminen faktisk, men ikke det at jeg ikke skjønner dere andre av den grunn! Dere har min fulle sympati, selv om det jo faktisk er noe vi har valgt å gjøre selv - å bære frem et barn.

jeg har ikke hatt de helt store plagene tidligere i svangerskapet, og ihvertfall ikke i det forrige. Nå er det bekkenløsning som har plaget meg fra rundt uke 35 og isjias/prolaps smertene jeg har i ryggen nedover i føttene.

Men håper på å snart være ferdig da, har tenkt å prøve sånn lakrisrot te ikveld hadde jeg tenkt, noe jeg hørte de over termin kunne bruke.

Men til dere alle:

Lykke til og vær tålmodig!

Skrevet

Jepp..lei lei lei.. går på krykker og kan nesten ikke fote meg ..har bekkenlåsning!! har ennå 4 uker igjen..ååååååå....

Skrevet

Jeg er LEI! Off.. er i uke 34 nå, men vil så gjerne ha igjen kroppen min.. Alt gjør vondt! Off.. Off.. Off.. Vil rett og slett kunne bevege meg igjen!

Skrevet

Hehe, godt å høre at jeg ikke er den eneste! =) HI her forresten, med nytt nick. Trodde i natt at fødselen var i gang, men etter 3 timer med kramper i magen viste det seg at det bare var luftsmerter.. arg! =(

Var hos legen i dag for å bli sjekka om jeg var noe moden, og han sa at hodet ligger veldig langt nede og er festet pluss at jeg er rimelig moden, så håper veslepia kommer snart, gjerne i kveld.. men da må ho vente til Idol er ferdig hehe :)

Skrevet

3 dager til termin her og.. føler at jeg ikke gjør annet enn å "glefse" til folk når de spør åssen det går.. Og har dårlig samvittighet over at den korte lunta går utover gutten vår på 2 år...

Jeg har også bare lyst til å bli ferdig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...