Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 datteren min på 3,5 mnd elsker å se tv. og hun setter igang å gråte hvis jeg skrur av. Hun er liksom ikke så intr i babygym og andre leker, men kjempefasinert av tv. Hvor mye tror dere at hun kan få se i gangen?
Felix&Lurifax Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Har hørt at babyer ikke skal se på tv, de kan få epleps pga at de blunker så skjeldent.......men dette er bare noe jeg har hørt av ei venninne. Sønnen min er også helfrelst på tv, men det er ikke mye han får se...
LoveInMyTummy Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Det er det samme med datteren min. Hun elsker å se på tv'en og hun er 3 mnd.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Hm..har nå aldri satt min 4 mnd ing foran tv'n....
plutseligbolle Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 hehe min på 5 mnd elsker også å se på tv. hun oppdaget tv-en da hun var 3 mnd. vi setter henne jo ikke foran tvn men det hender jo at vi eller andre ser på tv da...og da blir hun helt oppslukt. søstra mi (som er helsesøster!) lot henne sitte på fanget til fetteren sin og se på barnetv. tror det er ok bare man ikke bruker tv-en som barnevakt, eller lar dem se for lenge. er det noen som har lest noen kvalifiserte uttalelser om dette?
Mrs. Bouquet Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg bruker TV som barnevakt. Hun får se en film av Baby Einstein på ca. 25 min. i slengen. mens jeg gjør nødvendig husarbeid uten å henne henge på meg. Jeg mener nok at om jeg kun skulle ta hensyn til hva som var best for babyen, hadde det vært at hun ikke så på TV, men jeg velger å synde litt på dette området alikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå