alvefrøken Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Synes den grønne prinseulla til JANUS er så fin. Er det noen som reagerer på at ei jente har på grønn prinseull?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Har du bilder/link og vise meg? ) Jeg driter litt i hva andre mener jeg da. Min eldste datter er så nydelig i grønt og blått. Så jeg har hvertfall kjøpt blått prinseull!! til henne. Vil gjerne se den grønne også ))
Livmor Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Spiller det noen rolle hva andre syns da? Grønt er da til jenter også. Har forresten heller aldri sett prinseullen i grønn, så håper du har en link:-)
Espoir Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Jeg reagerer ikke på at jenter har grønne klær nei. Grønt er da pent til både gutt og jente. Kjøp den ullen du, hvis du liker fargen.
St. Hans Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Selvfølgelig kan hun ha det :-) Vi kan da ikke kle jentene våre utelukkende i rosa blonder, eller hva? Jeg velger litt fra gutteavdelingen også til mine to jenter. Hva andre synes tenker jeg lite på! Vet at noen aldri ville tenkt tanken, men dem om det.
alvefrøken Skrevet 17. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2007 http://www.janus.no/default.asp?id=875 Fargen kom ikke helt rett fram her Jeg er egentlig ikke så opptatt av hva andre synes om jentas klær, men jeg vil liksom ikke lage henne til guttejente. Ikke artig hvis alle tror hun er gutt, hvis dere skjønner hva jeg mener Så jeg blir vel å kjøpe noe grønt, men passe på at hun har musefletter eller rosa lue
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Nå fikk jeg sett på det grønne ullet. Det var kjempe nydelig!!!!!!!! Vet du om dette selges på OBS? De har jo både rosa og blått, så da burde de jo ha grønt også. ) Jeg skal deffinitivt kjøpe det grønne til min datter. Hun er veldig feminin i ansiktet og i væremåte, så hun kan nok ikke forveksles med en gutt. Dessuten er det som du sier, bare og ha musefletter og matche med rosa sokker ol. Gå for grønt )
alvefrøken Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 Fant det på OBS ja Mi snupse er også veldig jentete i fjeset - GRØNT hurra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå