Gå til innhold

heregud,.,,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt alvorlig.. hvorfor alt hysteriet? kan jeg spise det? gjøre slik? heregud.. du er gravid.. du er ikke syk og full av alergier..... er det ingen som snakker med JM lenger? de belager seg på hva "ekspertene" på bim mener? folk er jo helt hysterisk her inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig!!!

Folk må roe ned før babyen kommer.. kan ikke drive å bekymre seg slik.. kommer til å få urolige unger!

Skrevet

Jeg synes det er verre med de som kun mener at posititve svar til de som spørr er det eneste riktige...

Hvis noen spørr, så må de tåle at svaret kan være negativt også.

Skrevet

Må nok si meg enig med HI her, mange hysteriske kvinner på denne plassen. Man bør kanskje passe lit på hva man sier til de som spør om hjelp. Ikke lek doktor å tro du er altvitende............

Skrevet

Sprøyt! Jeg vet alt! Spesielt om graviditet! Jeg VET at det er dødsviktig at gravide spiser minst et glass sursild hver eneste dag! Dette er ifølge amerikanske eksperter. Hjelp med å spre denne kunnskapen!

Skrevet

*ler*

Ups...regner med at dette gjør meg til en dårlig mor, siden jeg ikke spiser det...

Shit happens ;o)

Skrevet

haha. jaja...sursild? var det ikke tomat sild da?.. ;-)

Skrevet

Det heter forresten herregud og allergier.

Skrevet

Ikke sjeldent denne type link dukker opp.. hakk i plata eller???

Skrevet

etter neon paniske mnd,har e bestemt meg for å gi litt faen....(unnskyld språket)Men er så lei av og høre hva en kan og ikke kan....

Jeg tror heller på det at kroppen sier selv ifra vis det er noe som ikke er greit..!!!!

Hilsen tidligere LUDVIG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...