Plutseliten :) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Vært på posten og hentet STOR pakke. Nå flyter stuebordet av sånn ca 150 bilder av barna mine 20 invitasjoner til 1 års dagen...brukte et fint bilde av han og bestilte i fotoshop,ble så fint.Bare fylle inn nå og poste.. 40 takkekort av datteren....nydelig bilde som skal settes inn i fotomappen og skrives i. Resten er fra konfirmasjonen...+ forstørrelser. Ble så bra.) Inn i album..så vips,er det ferdig. Da er det snart igang med å få samlet alle 4 barna ta en bra bilde og lage julekort )
dritgrei hei hei! Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Nå fikk du meg til å begynne på den jobben :-) Det var fint!!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 "slår meg i panna" Kremt...takkekort ja....takk for påminnelsen.... Jeg har photoshop selv,å skal lage hjemme.men når man glemmer å gjøre det...da altså...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå