Gå til innhold

Takkekort og invitasjoner


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på posten og hentet STOR pakke.

Nå flyter stuebordet av sånn ca 150 bilder av barna mine ;)

 

20 invitasjoner til 1 års dagen...brukte et fint bilde av han og bestilte i fotoshop,ble så fint.Bare fylle inn nå og poste..

40 takkekort av datteren....nydelig bilde som skal settes inn i fotomappen og skrives i.

Resten er fra konfirmasjonen...+ forstørrelser. Ble så bra.:))

 

Inn i album..så vips,er det ferdig.

Da er det snart igang med å få samlet alle 4 barna ta en bra bilde og lage julekort :))

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk du meg til å begynne på den jobben :-)

 

 

Det var fint!!!

Skrevet

"slår meg i panna"

Kremt...takkekort ja....takk for påminnelsen....

 

Jeg har photoshop selv,å skal lage hjemme.men når man glemmer å gjøre det...da altså...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...