olebrum78 Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Ser prix har billigt, men er det godt? Eller bør en kjøpe kjøtt som koster litt mer??
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg kjøpte lammekjøtt til fårikål, kostet 59,50 på bunnpris... en passe stor pose, med rundt 12-15 store kjøttbiter.. Vet ikke hva det smaker enda, for kjelen står på ovnen nå, hehe...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Det du bør se på er om det er mye fett/bein i pakken. Slike "skrale" pakker er gjerne noe billigere. Utover det så har jeg alltid vært heldig med kjøttet, også det som har vært på tilbud. Men som sagt, se til at det er kjøtt og ikke bein du kjøper! (Jeg pleier dessuten å renskjære kjøttet litt... det skal selvfølgelig være noe fett og bein i gryta for å gi smak, men det skal samtidig være enkelt for gjestene å finne rene, fine kjøttstykker.)
Sara Rompompei Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Spiste fårikål fra Prix i går jeg... Superdeilig! Sjekk pakka, og plukk kjøtt uten alt for mye fett. Men jeg har ikke inntrykk av at det er fettet som avgjør prisen. Det dyre fårikålkjøttet er like fett synes nå jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå