Gå til innhold

min fødselshistorie (for dem som vill lese)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde termin 27.sept. Våknet mandag 10.sept kl 1.30 og trodde jeg tisset på meg, klarte ikke og holde igjen og det silte litt nedover føttene på meg. Skiftet og vasket meg nedentil da det rett etterpå kom litt veske igjen. (Trodde da det var vannet men fikk høre i ettertid at det var fosterhinnen som gikk) kl 2 begynte jeg og kjenne små rier, dem kom hver 4-6min men var ikke så veldig vonde enda. la i sengen til kl 4 da orket jeg ikke ligge og vri meg lengre. dusjet og stelte meg i 7tiden med rier som fortsatt kom med 4-6min mellom rom. Litt sterkere rier nå men fortsatt ikke kjempe vondt. Gikk og trappet frem og tilbake med rier som kom 4-6min mellomrom heletiden. Begynte og bli sliten i 12tiden og bestemte oss for og dra på føden for og sjekke åpning. Hadde bare 3cm åpning men var så sliten at vi valgte og bli. Prøvde lystgass som hjalp på litt, og akupunktur som fjernet litt av rygg riene. kl 14.30 hadde jeg 5cm åpning, 15.30 hadde jeg 6cm og kl 16 var det 7cm åpning. Nå begynte det og bli virkelig vondt. Skrek på jordmor at nå SKULLE jeg ha epudrual. Hun foreslo heller at vi prøvde og ta vannet. Det gjorde vi, ble lettere trykket men ble utrolig vondt. Slengte lystgassen her og dær og jordmor fikk seg noen regler, hehe..fra 7cm kl 16 og 4 press tok det før Aleksander så verdens lys for første gang mandag 10sept kl 17.10 på st.olavs :-) Link til hjemmesiden for dem som vill se bilder :-) Hihi, så stolt da vettu ;p

http://maykristin1983.piczo.com/?preview=y&g=26819559&cr=2&rfm=y

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratuler og bare så det er sagt eg DIGGER fødselshistorier

Skrevet

gratulerer så masse:=) da tror jeg det ble du som fødte først av oss som hadde termin 27 sept:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...