prematura har tre små Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Lurer på om noen har nettadresser til noen nettbutikker som selger vanlige bher og ammebher i store størrelser? Bruker G-cup nå, regner ikke med at de kommer til å krympe med det første akkurat... Også helst noen som ikke er kjempedyrt... Håper noen kan hjelp meg?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Dyrt blir det, men det finnes to plasser... Bravissimo.com. Ellers har du Lalina på St.Hanshaugen i Oslo. Mulig de har nettbutikk også, men det vet jeg ikke.
prematura har tre små Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Takk for svar Lompa! Bor i Trondheim, så Lalina er nok ikke aktuelt, men skal se hva de har på bravissimo.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Må bare si at jeg har bestillt der mange ganger. Er kjempefornøyd med servicen på Bravissimo!
Ulldott Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 www.lalina.no Der har de ammebher. Har ikke prøvd dem.
ogladi Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Bravissimo er fantastisk. Men dyrt blir det uansett. Vi som er store må nok bare innse at vi ikke finner billige bh'er! Ellers har de fleste stor byer en butikk som selger undertøy i store størrelser. Helt sikkert i Trondheim og! Spør litt rundt. Ellers vil jeg bare si at jeg unner alle som kan en tur innom en Bravissimo-butikk i England om man har mulighet! Den fantastiske hjelpen og en lærer så masse om rett bh til en selv!!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 har kjøpt på baby shop (opp til g el h cup) og på den kule mage ( sikkert denkulemage.no..) men de koster fort 500 spenn... har brukt mine amme-bh'er halve svangerskapet, så har jo fått en del ut av dem (gadd ikke kjøpe vanlige/fant ikke ) den kule mage har også m (trygge) spiler, litt godt å ha skikkelig støtte og..
lykkelii Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Heisann!:-) på melhus litt utenfor trondheim ligger det en undertøysbutikk som heter Embla. Der finnes det ammebhèr i alle str..koster fra 299-449, men det er absolutt verdt pengene å slippe å gå med for liten bh eller en som er for vid rundt for å få stor nok skål!:-) Bruker selv 70G++ :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå