Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hvor kan jeg kjøpe lammeskinn? Og vet dere pris?
Sunniva78 har to små Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Det finnes lammeskinn å få kjøpt mange plasser. Ikea, babybutikker osv. Men jeg har alltid hørt så mye bra om skinnene fra Nøstebarn, så jeg skal kjøpe der. De er ikke kjemisk behandlet, og er klippet i jevn høyde slik at temperaturen er jevn. Prisen er fra 730,- til 850,- avhengig av størrelse. Du kan lese mere her: http://nostebarn.no
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 De har lammeskinn på SmartClub til underkant av 300 kr.
mammamia<3 Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Jeg har kjøpt på Nøstebarn, tre stk faktisk for det er så få år mellom mine at de framdeles brukte de i sengerne sine vinters tid da neste søsken kom. Er STORFORNØYD med de skinnene!!!!!!!
*Vetlis* Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Nå vet ikke jeg hvor du holder til i landet? Men øverst på skravle siden står det at det er tilbud på Barnas hus fra 24 september :-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Jeg skal kjøpe på nøstebarn. Men det finnes i de fleste butikker med baby utstyr. Det viktigste er at de ikke er kjemisk behandlet med stoffer som ikke er bra for babyen. Det er bare å si hva du skal bruke det til. Fikk beskjed fra de som jobbet på ikea at de ikke anbefalet dette til små barn/ babyer.
Athina' Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Jeg kjøpte på salg hos Reflex, og betalte kr 299 pr stk. De er kjempe myke og gode, så jeg gidder ikke å kjøpe skinn til 700 - 800 kr når de finnes billig og like bra andre steder. De jeg kjøpte kan vaskes i lammeskinn shampoo og det er suverent :-) De er korthåret og ubleket også. Nøstebarn har blitt en litt hype her inne - nesten så ikke noe er like bra som det - og det er bare noe tull!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 koster 100 på kid, for saueskinn. går vel ann å bruke det å??
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 gleder det alle barnas hus? eller den i sandvika tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå