kokosyklus Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 JEG VIL JOBBEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har vært sykemeldt i to mnd på grunn av kvalme., så jobbet jeg 50% i tre uker. Plutselig en dag våknet jeg og hadde det superbra! Så da annulerte jeg sykemeldingen min og begynte fulle dager. Jobber 100% på en sykehusavdeling som er ganske rolig. Ingen netter og sjelden kvelder. Har jobbet fullt i noen uker nå og formen har vært dalende. Jeg er så sliten! Den første uka gikk superbra, neste var jeg litt sliten, så begynte jeg å bli irritabel og sur hele dagen. Mot slutten av forrige uke ble jeg kvalm igjen kun fordi jeg er sliten. Så var hjemme fra jobb en dag, lå rett ut og sov. I dag er jeg hjemme igjen. Ringte legen min og fikk time om to uker, så da tror jeg at det skal bli ro i sakene. HATER å sykemelde meg. Noen forslag? Skal jeg jobbe 60 eller 80 % fremover?
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg jobber 50% nå, etter å ha vært sykemeldt 100% i to uker. Har bekkenløsning. For at driften skal være forsvarlig så må jeg jobbe 2 dager en uke og 3 dager neste uke. Bare slik klarer de å få inn vikar de dagene jeg ikke er der. Men pga så sterke smerter etter en full arb.dag så skal jeg nå, i samsvar med arb.giver søke om svangerskapspenger (tilsvarende aktiv sykemelding). Jeg får da full lønn fra trydgekontoret, men arb.giver kan ansette en vikar 100% i min stilling. Jeg kan da komme og gå som jeg vil, og kun være en ekstraperson i tillegg til alle de andre. Jeg ville sjekket opp dette hvis jeg var deg. Søknadskjema ligger på Nav sine sider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå