Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Vi har en 3 og en halv mnd gammel gutt og har lagt han på egentrom. men har fått så mange stygge kommentarer på at han er for liten..... nå la dere dem på egentrom og hvorfor??? her sover han mye lenger på egent rom... hva syntes dere. er det for tidlig??
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg synes ikke at det er for tidlig. Vi la småen på eget rom da han var 3 mnd og 1 uke. Har godt kjempebra. Vi la han der pga han våkna hver gang vi kom og la oss og han begynte å sove så urolig at vi voksne våknet oftere. Nå får alle 3 bedre søvn :-) Dere kjenner barnet deres best: føler dere at han er moden for det så er han det!!!!!
tine1977 Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 4 mnd var vår baby. Jeg var så nervøs i begynnelsen at jeg hadde babycall på, selv om rommene var rett ved siden av hverandre. he he 2 dager med det så skrudde jeg den av. Hun sov mye bedre på sitt eget rom, og det gjorde vi også. Ikke hør på alle kommentarerne, du vet hva som er best for din baby:)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Vetle var 6 mnd da han fikk eget rom, hadde vært tidligere ute, men rommet var ikke ferdig før da. Har på babysitter da. Han sover mye bedre, siden han er så var på lyder.
lenej :o) Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 mini har aldri likt å cove lamme oss, så han fikk komme på sitt eget rom da han var litt over 3mnd. da sov han bedre.. om folk kommentere, koffer gidde du å fortelle om det da? herregud, det er jo ikke demmes sak. drit no i dem, å heller la være å fortelle så mye av de "ikke godkjente"-tingene du gjør...
LoveInMyTummy Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jenta vår har sovet på eget rom siden hun var 2mnd og det har fungert kjempe bra. Nå sover både jeg og hun hele natten.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Vi la han på eget rom da han var ca 3,5 mnd, og det har gått bra. Har bare en dør i mellom.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Han har ligget på eget rom fra første dag her i huset....fungert kjempebra. Sovet rundt uten mat fra ca 7 ukers alder, fra han var tre mnd har han sovet fra sju om kvelden til mellom sju og åtte om morgenen:-) Fungerer det for dere å ha ham på eget rom, så bare gjør det!
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 17. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2007 åååh så godt og se det er mange som har gjort det. Takk for svar=) da har jeg ikke dorlig samvittighet. =)
♥marita&jentene♥ Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Heisann vår jente fikk sove på eget rom fra hun var ca3 mnd gammel,dette fordi hun er var alle lyder,og våkna bare vi snudde oss i senga.. nå går d mye bedre,hun er 10 mnd og sover hele natta,har gjort d siden vi flytta ho på eige rom:)
Learning to fly Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 nr 1 fikk eget rom da han var 10 mnd ca, fordi han skulle være vandt med eget rom siden han fikk søsken når han var 13 mnd. Ville ikke han skulle assosiere ny baby med nytt rom (negative tanker). nr 2 flyttet inn til storebror når hun var 15 mnd og jeg sluttet med amming. nr 3 flyttet på eget rom når han var 5,5 mnd, fordi han våknet hver time for mat. Etterpå sov han mye bedre.
ceso Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 datteren vår ble oxo lagt i eget rom da hun var 3,5 mnd. Det var fordi hun ble så urolig når jeg kom inn for å legge meg og våknet og ville ha pupp hver gang... ble veldig slitsomt for oss alle tre egentlig..
Moi 32 Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 Vår sønn har ligget på eget rom siden han var 8 uker. Ingen fikk sove særlig godt så lenge han lå inne hos oss. Nå sover vi godt alle sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå