Gå til innhold

lei av samboeren...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har ikke gjort noe annet etter vi ble gravid enn å krangle....krangler om absolutt alt....jeg savner den tiden vi aldri kranglet...når han blir sint går det utover datteren og det er urettferdig det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, har det akkurat slik her også :( Men kanskje mest fordi jeg blir opprørt for absolutt alt! Har grått masse ja.. Jeg er sikker på at jeg har flyttet ut for en stund hvis jeg hadde hatt råd... Godt å høre at jeg ikke er alene..

Skrevet

Samme her. Før va d ingen krangel, gjerne fordi eg ikkje va so vanskelig.. No syte eg kanskje litt mykje! Jo, eg hadde nok flytte ut for en periode eg og, om eg hadde kunna:)

Skrevet

godt å høre att det ikke bare er meg ...kan jo ikke noe for att jeg tåler mindre nå enn før...

Skrevet

Nei, vi kan ikke noe for at vi ikke tåler mindre, men det hadde vært sååå mye enklere dersom mannfolka kunne forstått det...! Har bedt han om å lese om svangerskapet og om hvordan kroppen vår reagerer, men han gidder ikke.. Hadde han gjort det, hadde han nok kunne forstått bedre, og masse krangling kunne vært unngått... Dumme mannfolk:p

Skrevet

Samma me min sambo.. Han gidder ikke engasjere seg nok i svangerskapet synes jeg. Blæ! Bare håper han blir en god far!

Skrevet

Skriver under på alt dette. Selv sov jeg på sofaen i natt fordi jeg ble så forbanna på han i gårkveld! ...

Skrevet

Mulig folk misforstår meg når eg skriv dette, men det var så godt å sjå at folk har det slik også. Eg kjenner i allefall ikkje meg sjølv igjen der folk skryt av kor flott dei har det og at dei har verdens beste mann som gjer både det eine og andre;) Vi er litt hormonelle for tida og det gjer at alle følelsar kjem så mykje lettare opp til overflata enn ellers. Ser at det for dykkar del resulterar i krangel med sambuarane dykkar. For min del blir det slik at eg kjeftar alt for mykje på dei to andre borna mine og blir irritert for den aller minste bagatell.

Den man elsker tukter man heiter det i eit ordtak og akkurat no føler eg at det stemmer bare så altfor godt;)

Skrevet

Har gått løs på vårt tredje svangerskap - og føler vi går rett i fella denne gangen og..... jeg hormonell og han like uforstående til hva som skjer! Ikke vet jeg hva som skal til for å få dem til å skjønne....øvelse hjelper tydeligvis ikke...hehe !

Skrevet

Skal ha nr 4 nå! Min mann har ikke vært noe særlig forståelses full eller engasjert i svangerskapet,men når ungene blir født er han helt i skyene forelsket i dem:)

Tror nok de rett og slett ikke har evne til å sette seg inn i det vi går igjennom.. og det kan jeg egenlig forstå,synes det er vanskelig nok å forstå selv!

Vi takler veldig mange ting forskjellig,og svangerskap er inget unntak.:)

Men jeg elsker han utrolig høyt,

for han har så mange andre bra kvaliteter! Derfor har jeg lært meg at det ikke er alt som er verdt å bruke masse energi og tid på å krangle om. Vis litt storsinn uten å forvente "belønning" tilbake,så kan du heller bli positivt overrasket:)

Ta vare på mannen din,gi han omsorg og gjør hyggelige ting sammen med han uten å snakke om svangerskap og fødsel "hele tiden". Virkeligheten slår dem nok somregel først når de får se at det var et liv inni magen og ikke bare en stor mage:)

Lykke til alle sammen:)

Skrevet

Samme her og, jeg føler han ikke bry seg om det jeg går gjennom. Han ønsket dette barnet mer enn meg og hvergang jeg spurte om det ikke var nok med de barna vi hadde ble han lei seg. Nå gidder han ikke snakke om hva vi skal kalle barnet en gang:( hver gang jeg klager forsøker han å avlede meg litt morsomt men irriterende.

Vi krangler mest i helgene, det synes jeg er veldig trist for vi trenger jo å bruke tiden på noe mere hyggelig enn bare krangling. Jeg er nok ikke så positiv som jeg pleide heller. Jeg skulle ønske han ville forstå at jeg er ikke helt meg selv nå fortiden.

Jeg gleder meg til jeg kan være meg selv igjen! Jeg elsker mannen min og det plager meg at jeg ble så negativ som jeg gjør:(

Skrevet

Uff samme her. vi har det sånn at han sover hjemme om krangelen blir for intens..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...