Gå til innhold

Dere som har barnehagebarn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke sko kler dere på barna deres i barnehagen i denne årstid?Skal å kjøpe sko i dag,og vurderer enkelt og greit å kjøpe sherrox.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår har joggesko enda. Bor i Oslo...Kommer til å kjøpe noen lette høstsko etterhvert..Cherrox er veldig tunge og tette å gå i.

Skrevet

sherrox er dårlige sko,blir våt å klam på beina.har selv kjøp gore tex sko til jenta mi.

Skrevet

sherrox er best i en kort overgangsperiode senere på høsten når det er vått, dvs ikke mye tørr, fast snø, men samtidig kaldere enn vanlig støvel-vær. Det blir sikkert mye støvler utover. Men jeg ville kjørt på joggesko, så lenge, evt. noen lette høstsko som du også mest sannsynlig kan bruke i overgang til våren igjen.

Skrevet

Går ikke å bruke joggesko i dette været,bor i Trondheim. Var ute å gikk en tur på butikken i ste,og jeg ble kjempevåt på føttene bare av den lille turen.

Skrevet

Hvis du skal kjøpe cherrox'er vil jeg anbefale de fra viking. De har laget de etter "stratos-metoden", dvs de er fylt med små luftbobler. Utrolig lette og myke støvler. Vi hadde de til vår gutt i fjor og kommer glade til å kjøpe de i år også.

Skrevet

har kjøpt noen brune høstsko på eurosko. de er ganske grove, og foret. har kjøpt remiatec vintersko som står klare for vinteren også kommer jeg til å kjøpe sherrox(eller hvordan det skrives) i tillegg. de er ikke unge og svære som de var før. hadde det i fjor også, og var kjempefornøyd med det. god og varm på beina, og tørr!

Skrevet

Vi bruker joggesko eller gummistøvler. Men, nå er det jo ikke så kaldt enda heller da. Etter hvert blir det Cherrox-lignende støvler, og til slutt vinterstøvler

Skrevet

Sønnen vår bruker mest støvler, bor i Bergen...

Men vi har kjøpt noen vintersko med membran, omtrent som goretex.

Er ikke så begeistret for cherroxer, sålene blir lett glatte.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og anbefaler GoreTex sko på det varmeste. De er fantastiske til små føtter. Cherrox er etter min mening en "uting". Ungene blir så klamme og svette på bena og de er tunge.

Skrevet

Jeg jobber i barnehage og blir litt overgitt når barna kommer nå i september med vinterklær og sko. Hva skal vi bruke til vinteren når de alt har tatt i bruk varme vintersko og cherrox nå når det er mange varmegrader? Bruk joggesko i tørt vær og ullsokker og gummistøvler i vått vær til det har begynt å være kuldegrader om nettene i hvertfall!!!!!

Skrevet

Gortex sko er det beste..det er bedre og betale noen kroner for noe bra!!

vil ikke anbefale sherrox på vinteren.

De er kjempe glatte!!!!

Beina klarer ikke og holde på varmen i de skoa!!!

Hilsen en med masse erfaringer.....(jobbet flere år i bhg)

Skrevet

ja di e geniale di!både varme og vanntette

Skrevet

veldig greie sko.Behandler man de riktig varer de sesongen ut:)

Det var faktisk ei i sko butikk som fortalte at sherrox var farlige!!

Rett og slet...

Skrevet

jeg har kjøpt ecco goretex.. og vi er foreløbig veldig fornøyd..de er gode å ha på foten..og helt vanntette. og i tillegg varme.

jeg er litt skeptisk til sherrox.. iallefall på små barn.. (min er 1 år)...både sherroxer og støvler sitter ikke så godt på foten... har ikke noe god støtte osv.. siden man ikke kan knyte dem/ta på en borrelås...

men for større barn er nok sherroxer et godt alternativ..bedre enn støvler iallefall på denne årstiden

Skrevet

babyimagensnart?-18pp

høres iallefall ikke ut som at du bor her på vestlandet.. her er det iskaldt ute. er ikke ofte vi har minus grader..så her er vinterklærene i full bruk. men alt av ull er jo ikke på enda.. er jo mye bedre å gå med en dress enn regntøy? og det er jo bedre å gå med vintersko enn støvler? joggesko blir for kaldt i lengden her iallefall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...