Gå til innhold

Tips til dere med krabbere (anti-skli)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har vært veldig lur nå :-)

 

Mini har begynt og åle seg omrking og reise seg opp på knærne og dra seg opp etter ting, men han sklir så veldig på det glatte gulvet og faller og slår seg mye stakkars.

Fordi knærne sklir under ham.

Har sett strømpebukser med anti-skli på Babyshop, men de var dritdyre og strømpebukse må vi skifte hver dag pga matsøl, så da måtte jeg kjøpt mange = dyrt !

Men på hobbybutikken fant jeg en slags tekstil-maling/penn som jeg har laget mønster på knærne, rompa og under beina på strømpebuksene hans med - det funker supert og de kan fortsatt vaskes på 40 grader.

Pennen har foreløpig rukket til 6 strømpebukser og er enda halvfull - og det beste ?

Den kostet 29 kroner !!

 

Lurt.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...