Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Var hos jordmor på fredag, og da hun underøkte meg sa hun at livmortappen var helt flatet ut og myk, men at det ikke var noe åpning enda. Er jeg alikevel moden da?
marghald Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg vet ikke, men kanskje noen andre der ute gjør det?
mari.a Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 ja, jeg har forstått d slik etter hva de sa til mg på sykehuset sist-hadde da hatt regelmessige veer i flere timer m 5 min mellomrom..skulle skjekke åning, men d var 0cm...buh:(...men jeg var visst moden!!så livmorhalsen var helt flatet ut...og først da kan man begynne å få åpning.....(lillegutt kom faktisk den dagen..men man kan jo også være moden el tom ha åpning en stund før noe skjer da)
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Når sjekker lege/jm om man er begynt å modne?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Jeg spurte jm om hun kunne sjekke det allerede tre uker før termin, men jeg har inntrykk av at noen er mer restriktive enn andre...
mari.a Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 tror ikke d er noe som vanligvis skjekkes rutinemessig...jeg ble ikke skjekket før jeg kom inn på sykehuset for å føde...men evt hvis man har mye plager el er over termin el tenker jeg...
Noddy78, en av hver! Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Slimproppen min gikk for 23 dager siden og ble sjekket et par dager etter, livmorhalsen var da smørmyk(som hun kalte det) meget moden, men hadde ikke åpning. Skal til ny kontroll imorgen, så håper jeg alle maseriene har gitt meg noen cm ihvertfall!! Så nei, trenger ikke ha åpning for å være moden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå