Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Vi har 2 navneforslag til hvert kjønn, men er litt usikker ennå. Hva synes dere? Hvis jente: Leah Amalie Hvis gutt: Leon (liker egentlig dette best, men sønnen til søskenbarnet til sambo heter det, blir det da litt dumt å ta samme navn? Har ikke noe mye kontakt med dem da...) Oliver Barnet skal ha mors etternavn som mellomnavn og fars som etternavn. Begge etternavnene er korte.
Joho! Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Liker både Leah og Amalie, likte ikke Leon, men Oliver er fint
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Leah og Amalie er veldig pent, liker leah best da, men er jo fordi jeg vil kalle datteren min det selv. Leon liker jeg ikke noe godt, synes derimot Leo er veldig pent! oliver er ikke så værst det heller!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Fine navn, men ville styrt unna Leon. Hva med Aron?
Vannmann35 Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Bare poppisnavn her jo - veldig kjedelig spør du meg.... Liker uansett Amalie og Oliver best tror jeg, hvis jeg først må velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå