*_A_* Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hei! Jeg sluttet med p-piller i slutten av mai, Etter pillemensen fikk jeg normal mens, deretter små, korte blødninger til rett "menstid", før jeg fikk en "normal" syklus med eggløsning og ordentlig mens nå sist. Denne syklusen trodde jeg skulle bli normal, men jeg er nå på syklusdag 29, uten antydning til mens, som skulle kommet på dag 25 (Hadde sannsynligvis eggløsning dag 11). Temperaturene har gjort et skikkelig hopp også (fra og med syklusdag 25)... Skjønner lite av dette. Testet negativt på dag 26, så er tydeligvis ikke gravid... Så hva er det som skjer?? Hadde sett fram til å få mensen nå, siden vi skal begynne å prøve i kommende syklus.... Her er charten min, håper noen som har litt peiling kan se på dette: http://www.fertilityfriend.com/home/1bbd00 Setter stor pris på innspill fra dere!
Maja☆ Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Vil heller si at du hadde eggløsning på dag 24 enn på dag 11. På dag 11 har du jo kun en temp som er høy. For at det kan være eggløsning må du ha 3 høye temp etterhverandre. FF charten har kun funnet mulig el og ikke sikker el siden den røde streken kun er prikkete og ikke hel strek. Min mening er iallefall at du hadde el på dag 24, for temp.hoppet på dag 11 er jo lavere enn tempen du hadde når du hadde mensen. Om du vil kan du jo se på ff charten min, så ser du et hopp på dag 32. Da er det sikkert at man har el. http://www.fertilityfriend.com/home/Maja77
*_A_* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Hm... Nå har jeg fjernet de to dagene med "watery" (utflod) på, siden jeg ble litt usikker... Og da ble eggløsning flyttet til dag 24. Så du hadde helt rett. Takk for hjelpen da, Maja
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Stemmer, du har IKKE hatt EL på dag 11. Det er viktig å se sine temperaturer i sin helhet. man skal ikke se på hver enkelt temperatur men vurdere alle i lag. Du har nok hatt EL på dag 24 ja
*_A_* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Trodde det var slik fordi det var FFs "forslag"... Pluss at jeg definitivt hadde eggløsning på dag 9 forrige syklus... Men jeg er bare en nybegynner, så er glad for at dere kan hjelpe meg litt
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Husk at så lenge FF ikke setter HELE røde streker så kan EL datoen forandre seg. Ellers må du alltid være kritisk, man skal se et tydelig temperaturskift for at det skal være EL, men du lærer etter hvert:D
*_A_* Skrevet 17. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. september 2007 Ja... Har litt å lære Bruker BabyComp i tillegg, men begynte med FF for å få et mer visuelt inntrykk av kurven... Nå skjønner jeg hvorfor BC har lyst rødt siden 26. aug (CD 7) fram tom 13. september (CD 25)... Trodde den var helt forvirret etter mine ustabile sykluser som jeg trodde hadde blitt stabile igjen nå... Jaja! Mulig vi har startet prøvingen litt tidligere enn vi skulle, hehe
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Høres ikke ut som den er stabil nei, det er ikke min heller etter 2 SA'er. Men du får prøve videre så skal du se at du snart får taket på dette her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå