Gå til innhold

Der fikk han sparken, gitt!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til info siden det er mange her som har fulgt med i mine seneste frustrasjoner... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

 

Så nå må jeg bare bestemme om jeg skal bytte jobb likevel eller fortsette i den gamle. Plutselig et luksusproblem, he he he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det stiligste jeg har hørt på lenge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Fikk han rett og slett sparken! Der fikk jeg et bevis på at det finnes rettferdighet i verden.... ja da kan du bare velge og vrake da Karo.... gratulerer med personlig seier!!!!!!!!!!

 

 

klem klem klem

Skrevet

JIIIIPPPPIIII...så bra!

Dagens gladnyhet dette :))...som man reder så ligger mann..eh..klar for hugg i et glassehus om man kaster stein osv..... ;)

 

Så deilig med luksusproblemet akkurat nå,velge og vrake.

 

Føles sikkert 10 kg lettere du nå da,med et stort problem mindre.

 

Klem

 

 

Skrevet

Jeg har lest om din fortvilelse, men desverre ikke heiet så mye som jeg burde gjort!

 

Men nå ble jeg glad! Virkelig glad på dine vegne!

 

"What goes around comes around, and sometimes it bites you in the ass...." Han fikk da virkelig som fortjent. Rettferdigheten seiret nok en gang, og balansen er gjenopprettet...

 

Det er deg vel unt!!!! Luksusproblemer hansker man jo med på strak arm! Bare lag en liste du...Pros and cons...

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA......

 

Der ser du Karomamma - alt ordner seg til slutt........og han surpompen fikk som fortjent!

 

Når det gjelder bytte av jobb, så er jeg helt sikker på at du er tøff nok til å takke ja til en ny om det er det du virkelig har lyst til. Om du søkte ny pga av surpompen blir det kanskje annerledes eller?

I min verden så er det sånn at ting skjer når tiden er inne og vi er klare. Kanskje surpompen faktisk har hjulpet deg til å ta en avgjørelse på nye og spennende prosjekter:-) Jeg VIL tro at det bor noe godt i oss alle.....og kanskje det var hans klumsete vis å hjelpe deg videre, selvfølgelig UTEN hans bevissthet på det,-)

 

Hipp hurra - dette blir bra!

Skrevet

WOW!!

 

Noen ganger er verden rettferdig!

 

Har lest innlegget ditt lenger nede - du er ei knakende tøff dame, du!

 

 

Stå på!

 

:o)

Skrevet

Hahaha! Som man reder, så ligger man!

Grattis c",)

 

Verden er urettferdig mange ganger, men desto bedre de gangene den er rettferdig!

Altfor ofte får sånne som han fortsette å gjøre livet surt for andre uten at det får noen konsekvenser, godt å se at de ikke alltid får ture frem!

Skrevet

WoW! Det var sannelig .... akkurat som det burde være!!

 

Så kjempestilig at situasjonen nå har blitt til et luksusproblem, da!

Skrevet

der ser du =))))

Nå ble jeg glad her.nesten så jeg slår salto med rullatoren.hehe.

Godt den der fjompen ble sparka.må være en enorm lettelse for deg.å du fortjener virkelig det luksusproblemet med å velge.smak på magefølelsen.lykke til.å gratulerer!! Di gode seirer alltid. =o)

 

Klem

Skrevet

Her var det masse nytt å sette seg inn i for en bizzi moden mor :o)

Jeg må bare ta hatten av for deg da Karomamma! Jobbe i det skjulte sånn at han fikk sparken! Veldig bra forresten siden han hadde alle sine ansatte under skoene!

Hip hipp for god fremgangsmåte og hip for ny jobb!

Når det gjelder din søster får du bare ta en dag av gangen, sende melding om at du er der når hun vil snakke og være der for barna hennes!

 

Stor klæm fra

Skrevet

APPLAUS!!!! Jippi!! Som sagt over her.... verden ER av og til rettferdig!!!

Skrevet

Har jo ikke fulgt med, jeg, så jeg aner ikke hva dette handler om... Men sånn som jeg kjenner deg bare joiner jeg de andre helt uforbeholdent og sier; Flott, så bra, dette fortjener du!!!

Skrevet

Så bra! Godt det er noe rettferdighet!

Det var en god nyhet!

 

Lykke till med valg av jobb da=D

Skrevet

Så bra at det finnes resolutte toppledere som kan sette foten ned når nok er nok! Gratulerer med et luksusproblem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...