Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 ...ikke så rart prosenten av ammende mødre er ekstremt lav....de må jo ut i jobb etter noen uker, er du heldig får du litt lenger. Venninna mi fikk 7 uker permisjon etter at hun fikk jenta si i fjor....
MathildeC Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ja, det er helt utrolig at amerikanske moedre faar det til! Jeg er imponert jeg. Tenk saa tungt aa begynne aa jobbe saa tidlig (eller, det var et tidspunkt jeg oensket det selv, men jeg var ganske langt nede etter foedselen). I England er det litt det samme problemet, men det har vel rett paa 6 mnd permisjon, riktignok for det meste uten loenn da.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 De har rett på 6 mnd perm uten å risikere å miste jobben, men tror det er uten lønn ja. Kommer an på hvem de jobber for.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Ja, vi er utrolig priviligerte som har et helt års permisjon. Det var hovedgrunnen til at jeg flyttet tilbake til Norge faktisk.
mamman te Vetle og Alma Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Trygdeordningene er mye bedre her ja! Bodde ett år i USA, stortrivdes men tror det er bedre sånn sett å være mamma i Norge.
mybabyboy Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Helt sykt.. Vi er heldige vi som bor i Norge og kan være hjemme ett år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå