Gå til innhold

hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå er jeg sykemeldt ut uka, pga hodepine...

Har hatt en grusom hodepine siden forrige tirsdag og det er helt uutholdelig...

Legen trodde det kunne være pga jeg er så anspent i nakken og ryggen så nå har jeg fått rekvisisjon til fysioterapeut...

Men nå tok han betalt for legetimen..... Er det lov?

Jeg er jo tross alt gravid og trodde at alt med svangerskapet var uten kostnad? Han mente at siden det var hodepine så var det ikke sikkert at det var pga svangerskapet.... Derfor kunne han ikke ta det på svangerskapskvoten... Synes det var litt rart men... I tillegg må jeg jo betale egenandel når jeg får fysioterapi.... 170 kroner hver gang....

Oppgitt jeg nå, men satser på at det hjelper ihvertfall... Vil ikke gå med denne hodepinen lenger....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det var litt rart av legen å ta betalt, ja! men men! og fysio må du desverre dekke selv, så lenge du ikke har bekkenløsning! men, jeg skulle bare si at jeg og gikk til fysio pga hodepine, (som jeg også hadde før jeg bla gravid, og skyldes stress/nakke prob) og jeg har ikke hatt en eneste hodepine siden første behandling!! :)

lykke til!

Skrevet

jøss. så bra...

Hva gjorde de da?

Massasje eller fikk du gjøre øvelser? Akupunktur?

Orker ikke mer øvelser nå.. Har operert skulderen 2 ganger pga luksasjoner og gikk til fysio i iver ett år... Kjedelig med øvelser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...