Urtete Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Hurra! Nå er billetter bestilt til høstens teaterforestilling med Pulverheksa! Småjentene storgleder seg og det gjør mamman også!:-) Pulverheksa er nemlig en svært populær dame i urtetehuset. Fine historier med masse humor!:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Er det den forestillingen med Maj Britt Andersen, hun var så fn som pulverheksa!!! Det er bare et navn for meg faktisk.... det vil si at det er det vi skal lese når vi er ferdig med alle Knerten-bøkene?
Plutseliten :) Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Så koselig! Gleder meg til mini blir så stor at vi kan pynte oss litt og dra i teater )
phantomet Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Vi har også kjøpt billetter til den forestillingen. Men ikke før nærmere jul! Gjett om vi gleder oss....Må snart begynne å lese boken slik at Junior er klar... *ler* Han simpelthen elsker teater! Vi vurderer å kjøpe billetter til en juleforestilling også, men har enda ikke klart å beslutte hvilken som frister mest... Tips?
Urtete Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 Tja....., mulig størse poden din kan være litt stor for Pulverheksa - jeg vet ikke..... Super for 4-5åringer, korte historier med masse bilder. Når han er så "avansert" at han er på Knerten-nivå, så tenker jeg at han fort kan synes Pulverheksa blir litt barnslig.. Jeg vet sannelig ikke, men min 6-åring synes hun er kuuul.:-) Det er forestillingen med Maj Britt Andersen, ja. Har du sett den??
Plutseliten :) Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Putti Plutti Pott er så koselig og julete Bok og musikk før forestillingen er gøy,så de kan handlingen og kjenner sangene. Det var vi på i mange år med datteren fra hun var 3 år,kan absolutt anbefales )
Gjest Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 å her kommer jeg inn med et,"aldri hørt om den heksa" ansikt...får lete frem bøker å friske opp litt eventyr å slikt. Blir vel stas å dra på teater kan jeg tenke meg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå