Kendra Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg fikk en ukes blødning etter å ha gått på dem en og en halv uke. Da var det omtrent åtte uker etter fødsel, og jeg tenkte at det var mensen som kom siden jeg bare delammer. Men etter det har jeg ikke hatt blødninger igjen, er nå på det 3. brettet! Fikk dere blødninger rett etter at dere startet på dem, men ikke flere ganger, eller bør jeg ta en test i tilfelle?
Helnøtt med spire:) Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hmmm...jeg ble gravid på dem 3 og en halv måned etter fødsel. usker jeg hadde mensen en gang i måneden (den korte tida da hehe) Så for min del, jeg stoler ikke på de:)
Nickeguri Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Jeg har gått på Cerazette i et års tid, og det er ikke noe system på når jeg får mensen i det hele tatt. Det kan gå alt fra en uke til over to måneder mellom hver blødning. Nå vurderer jeg å slutte med dem, for jeg syns dette er slitsomt. Dessuten må jeg jo ta x antall graviditetstester fordi jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke. Noen mister mensen helt med Cerazette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå