Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 min knirkete rygg er enda vrangere i dag.men,jeg har ekkel følelse i beina.sånn iling og dovnabort følelse.å jeg har vondt.men jeg har svaret på hvorfor!! Alt for lite "modensprell". Jeg får gjøre noe med akkurat det da ;o) Hva skal jeg med lege,når jeg finner diagnosen selv? =O)
dritgrei hei hei! Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Tryll, tryll - jeg vil ta det bort... selvsagt får man vondt i ryggen av ikke å leke med folk her inne.... jeg får vondt i sjela av å være hjemmeværende jeg. Jeg føler meg ensom og forlatt.... jeg skjønner ikke hav jeg skal bruek tida mi til, for jeg kan ikke male, det som skal males, og jeg kan ikke fikse ting i huset.... for dritgreibabyen vil jo også være med og det går ikke............... så da.... må jeg leke litt her ganske mye, hele tiden, og da går det fint. :-) isjasnerve i klem? når du forteller det der om beinet, så vil jeg - selvom du sier du har prøvd alt - si at sånn følelse av lammelse i forten, ilinger og stikk nedover i beinet har min osteopat tatt bort. Kan du ikke prøve? eller er du lei nå???? jeg vil så gjerne at du skal ha det bra skjønner du!!! det vil vi vel i grunnen alle.... ;-) du og.... åååååååååååååååååååååååååååå men du trenger jo ikke lege du, du stiller diagnosen, og jeg kommer med tusen forslag til hvordan vi kan ta bort vondtene... :-) bra team, vi kan åpne et slags fiksekontor.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 innrømmer det...kjeder meg jeg å ;o) får ikke gjort noe her jeg skrangler..å da er dib god å ha. Sånn dærre ostegreier,hva er det?hva gjør di? Jeg har fått tusen beskjeder at jeg ikke må til kiropraktor,knekk,brekk og tøy.en liten dult på isen kan få stanga til å røre seg,å da kan jeg bli lam..hadde jeg blitt opperert i dag,og ikke i 85,så hadde jeg vært helt bevegelig som andre..tror det er nerver i klem ja.må det være.helt pyton.men jeg lover å ringe dr "dyregod" i mårra,hvis jeg er likens da."stort gliiis" Er med på den fiksegreia jeg. "team fixit" mohehehe ;o) Nå puster jeg ut.endelig sovna rampen.han er ekstra turbo i dag.gaaah =))
dritgrei hei hei! Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 det vil si at de faktisk har ødelagt deg uten at de kan fikse på det, man blir deppa av mindre.... herre min hatt! Du har vel fått din dose av drit vet jeg!!!! Stakkars menneske, jeg vet man ikke skal si det, men akkurat nå hadde jeg ikke lyst til å si noe annet enn det! Osteopaten gjør stille og forsiktig uten knekk og bøy, en blanding av det en kiropraktior kan, og hva en akupunktør kan, men hvis du har en jernstang i ryggen som ikke må beveges på for da kan du lammes, vel.... da hadde jge jo ikke turt å røre meg.... skriv osteopati på google.no så kan du se litt hva det er.... det er trylling, uten knekk og bøy! Pust ut og kos deg mens han sover! Han er en skjønn liten fyr, men jammen er det fint at han sover! :-) klem klem klem
Reveenka Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Det hørtes ikke bra ut, det med den jernstanga og operasjonen som ble gjort. Syns du skal be om en henvisning til spesialist, jeg - verden har jo gått fremover og det kan jo tenkes det kan rettes litt på i dag, hvertfall. Martina Hansens Hospital er flinke på alt som har med ortopedi å gjøre... c",) Ta en titt på hjemmesiden deres, kanskje de har tilbud i "din gate"?
Gjest Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 jeg ble retta opp 27 grader.var mye på den tia.enda er d 25 grader igjen.stanga jeg har er for å rette og stive opp.di som er i dag er ledda.du kan bøye deg skikkelig.min kan ikke gjøres noe med,så jeg må bare godta det.men sophies minde i oslo var ikke akkurat behjelpelige da jeg klagde å ville ha di til å innrømme feil.di tok bein fra hofta mi å.15 år etter fortalte en spesialist her at di ikke hadde lov til det,uten mitt samtykke.da jeg fikk store problemer etterpå. Så ja,di fixa meg for ingenting.skal goggle litt på det der.kanskje hjelper akunpunktur.har prøvd alt jeg tørr i årenes løp.men merker at ting er værre nå enn før ja. Men det går over igjen,en gang.hehe Hvis ikke får jeg pusse opp min rålekre "rullatorvenn" ;o) Nå nyter jeg en stille stund før det braker løs igjen.hehe.
Reveenka Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Dette høres ille ut - men er det virkelig helt sikkert at den ikke kan skiftes ut? Eller at noe annet kan gjøres? Om de ikke vil innrømme feil, kan det jo likevel tenkes at det finnes løsninger i dag som ikke fantes sist du ble utredet? Sjekk med andre enn Sophies Minde også. Skal krysse fingrene for at hvertfall _noe_ kan gjøres! c",) Ring i morgen den dag!
Gjest Skrevet 18. september 2007 #8 Skrevet 18. september 2007 nei,den kan ikke skiftes ut.men di nye i dag,kan vel det. di kunne høvle ned kulene på ryggraden som er kommet frem.(vanskelig å sitte mot harde ting,osv),men trodde ikke det ble bedre. ellers måtte jeg prøve å leve så "normalt" som mulig.....joda.. ja,jeg har bestilt time hos fastlegen,å skal få han til å henvise meg videre og videre..kan da ikke sitte her som en fjomp når jeg skal springe etter "smørklatt"!! ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2007 #9 Skrevet 18. september 2007 Hva skjera? Hvordan har det gått hos legen?
Plutseliten :) Skrevet 18. september 2007 #10 Skrevet 18. september 2007 1 mnd?! Er ikke mulig...du må mase, syte, klage, grine og mase helt til de blir sååå lei at de kommer å henter deg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå