Gå til innhold

lite rop om håp .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd blødning tidlig i svangerskapet som har opplevd at det har gått bra ikke abortert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet om flere som har opplevd dette-småblødninger uten smerter...og da har d ikke vært noe galt...

Skrevet

hadde 4 blødninger dette svangerskapet, er nå 33 uker på vei!

Skrevet

jeg har hatt memnslignende smerter i noen uker og beg. å blø helt plutselig i går, masse friskt blod som har avtatt i dag, men har ikke ul før i morgen. Er kun 7 uker på vei og jeg har hørt at det er rundt denne tiden de fleste aborter finner sted.

mistet nettopp et 9 uker gammel spire i juni, og var så glad for å være gravid igjen men er redd det har gått galt igjen..........

Hadde håpet at noen hadde opplevd det slik som jeg og ikke mistet:) men blødninger er vel som oftest et tegn på at det er noe galt? eller? ihvertfall når det er masse friskt blod?

Skrevet

når i svangerskapet blødde du? og var det masse blod? hadde du vondt i magen?

Skrevet

kan jo fortelle om meg og-fikk brått voldsomme smerter i et par timer(i uke 8) og blødde litt...var hos legen-på sykehus og til ul-og da ble jeg fortalt at jeg egentlig skulle hatt tvillinger-men at nå var d bare en ...men kjenner flere som har hatt blødninger i varierende grad i første trimester uten å ha smerter og det har aldri vært noe galt for det...selvf man skal jo egentlig ikke blø-men er visst en del som opplever d allikevel..

Skrevet

Jeg blødde mye gjennom hele 1. trimester, men hadde aldri smerter.

Tipper jeg blødde et par ganger i uken, men dette ga seg i uke 11-12.

Så da kan gå fint selv om man blør :)

Skrevet

fikk du vite hvorfor du blødde?

jeg har en gutt på 18 mnd. og jeg opplevde ikke blødninger når jeg var svanger med ham. men har hatt to aborter etter fødsel i mars 2006. og er redd dette kanskje blir nr. 3. Men svangerskap kan vel være forskjellige kanskje?

åååå jeg er så nervøs, har stålsatt meg om ikke å glede meg denne gangen men når jeg nå beg. å blø forstod jeg at det ikke har fungert for jeg er like lei meg og redd nå som jeg var da jeg begynte å blø de forrige gangene og mistet...

uff uff og uff kan nesten ikke klare å vente til kl. ett i morgen for UL...

Skrevet

uff..skjønner godt at det er grusomt å vente på å få svar på noe sånt...kan ikke annet enn å si lykke til imorgen...håper på det beste!!

Skrevet

Jeg hadde blødninger i uke 5. Blødde litt "til og fra" i en uke. Noen dager rødt, friskt blod og så andre dager brunt. Syns jeg blødde ganske mye, ikke så mye som en mensblødning men likevel mye liksom. Hadde ikke menssmerter eller andre ubehag.

Har ikke blødd etter det og er nå i uke 39!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...