Gjest Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 nei,er ikke gravid ennå... Men var en kjapp fødsel,rakk ikke smertestillende.Lå å grein fordi jeg var så redd*sukk* Jaja,men gravid vil jeg bli...
mamma-til-2-jenter Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Da jeg gikk gravid med førstemann drømte jeg at jeg fødte en kattunge. Det var den mest naturlige sak i verden, jeg var overhodet ikke skuffet over at det var en katt. Husker vi satt i en bil og bestemor kikka i rumpa på den for å sjekke kjønnet. Haha.
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 hehe den var bra.... Sist jeg var gravid drømte jeg at armen kom tvers igjennom magen... Men har fått fødselsangst tror jeg...men allikevel vil jeg bli gravid...vi damer er jammen rare noen ganger....
mamma-til-2-jenter Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Huff, det var ikke meningen å fleipe bort en fæl drøm. Skjønner godt at du får fødselsangst, det tror jeg nok jeg hadde fått også, om jeg skulle ha en til. Har *friskt i minne* den forrige fødselen. Men det går jo som regel bra da! Smertene overlever man jo, selv om man ikke tror det mens det står på. Lykke til med prøvinga=)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 det går bra=)Tåler en spøk jeg=) Er ikke direkte smertene...fikk epidural sist så var ikke såååå vondt etter det liksom... Men ble satt i gang 14 dager på overtid. 2 dage rfør det skjedde noe. Fikk en gutt på nesten 5 kg 3 timer pressrier(ikke 100''%effektive) Og når han kom ut med hodet ble han stående der i 2 minutter.Ble sittende fast.Nesten så kragebeinet måtte knekkes_*grøss* Han har imidlertidig slitt med muskulaturen etterpå da...Skyldes nok det der...
Dotten Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Har ikke drømt at jeg har født jeg da, men har drømt flere ganger at jeg er gravid. Ikke så rart kanskje, siden vi prøver.... Må le av kattungen-drømmen.... He, he, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå