Gå til innhold

savner den gamle magen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor og stygg mage etter jeg gikk gravid. Ikke fett, den er bare står utover.... Noen som har tips om undertøy somf funker bra? Noe som strammer inn og dekker over....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold in strømpebukse?Lenge siden du fikk baby da?

Det tar jo litt tid før magen kommer seg i sin gamle form..

Skrevet

En god stund siden ja. Så den blir nok ikke noe mindre nå...... Skikkelig frustrerende : (

Skrevet

hvor får man kjøpt de???

jeg har samme problemet, magen min er kjempe stor, og da er det ikke sånn som når folk tror de har stor mage og klager hele tiden... jeg ser ut som jeg er gravid og det vil da si at det ser ut som om jeg snart er høygravid... fekk ei stor jente for 14 mnd siden og magen vil fortsatt ikke vekk, det er klart den er blitt mindre, men jeg må sikkert kvitte meg me 30 cm rundt. den er vel nå 92 ca.. jeg er også ganske lav 157 cm... jeg hadde masse fostervann, stor livmor, og stor morkake.. og jenta var 5088 gram, så alt har satt sitt preg.. er ganske lei av spm og folk som antar jeg er gravid, det er ikke noe gøy... det hadde vert greit viss det var

Skrevet

en baby der, men det er tomt nå så nå vil jeg ha den vekk, men det ikke noe lett.. jeg tok ks også og så ville ikke livmora trekke seg sammen helt med en gang heller..

Skrevet

Har noen geniale truser på spar kjøp, hold inn truser som går over magen og ned til knærne!! supre!

Skrevet

situps og magetrening generelt!

dumt å utsette noe som må bli gjort.. undertøy fjerner ikke noe, bare skjuler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...