Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg og kjæresten min ble gravide veldig tidlig i forholdet og bodde ikke sammen.Vi er nå 17uker på vei og han skal flytte inn i min 65kvadrats leilighet.Jeg håper det går bra når babyen kommer, selvom det blir trangt om plassen.Det er bare til vi kan kjøpe noe større.Men jeg er så redd for at vi skal gå hverandre på nervene...tenk om jeg får en liten som gråter hele natta???noen som har noen oppmuntrende ord?stor klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Jeg syntes egentlig du har gansek god plass jeg:) 65 kvadrat på to stykker og en bebi, er ikke lite.. har ikke så mye mere selv og har ikke sett på dette som ett problem:) Men lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 takk..trengte å høre det.Jeg er bare litt overnervøs om dagen:)
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 Heisan! Vi bodde på 65 kvm når vi fikk vårt første barn. Det vi gjorde var å ta en skikkelig opprydning (var heldig å fikk lagre mye hos mine foreldre) og tok vekk ting vi ikke brukte noe særlig. Man utnytter jo plassen mye bedre når man bor trangt. Det gikk over all forventning, så du har ingenting å frykte!! Fordelen med å bo så trangt er at det er mindre å rydde og holde orden på - ikke minst, mye mindre å vaske!! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 vi bor på 52 kvm Å det stresser meg ikke i det hele tatt nei... Har nytt fancy bad , god plass på kjøkken.. ALt er nytt & rent & pent Bare ett soverom , men men
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Vi kjøpte oss leilighet i forrige uke på 64kvadrat... Og vi venter tvillinger + vi har 2 katter..... Minimumskravet vårt var 60 kvadrat og 2 soverom..
mrss83 Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 65 kvadrat lite? synes det høres ganske bra ut jeg. selv bor vi på 60 kvadrat nå, men skal flytte når jeg går ut i perm for å spare peng. det er dyrt å bo her, i forhold til lønna. Vi flytter til mine foreldre, i en overgangperiode, til vi finner noe eget. foreldrene mine har et stort hus ca 200kvadrat og har 3 soverom. det ene soverommet er i 2 egt og her skal vi bo. men bad deler vi med mamma og pappa. Søsteren min bor i hybel i kjelleren! vi satser på at dette går bra, selv om det kan blir trangt!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 nå skjønner jeg at jeg ikke har noe å klage på.Vi har også bare et soverom og har åpen kjøkkenløsning.Men er det hjerterom er det husrom:)dette går bra!!
~Mita~ Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 Jeg og sambo bor på 49m2 Ikke noe problem! Får finne på noen praktiske løsninger, så går nok allt supert skal du se. Får du en liten en som gråter hele natta, så kjøp "sov i ro" til mannan din: ) hehe
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Vi bor på 70m2 og har en datter på 9 år fra før. Vi har kun 2 soverom så babyen må ligge inne hos oss de første årene. Samboeren min studerer så vi har ikke råd til å kjøpe noe større før han er ferdig om 5 år. Det blir litt trangt når 9 åringen skal ha med seg venner hjem hele tiden o.l., men vi klarer oss. Det er lettere når de er små, da krever de ikke så mye plass
MegOgAlleMine Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Synes ikke det var lite jeg. vi bodde på 45 en stund.. og nå har vi et lite hus, men men.. det går. der det er hjerterom er det husrom
nungo Skrevet 17. september 2007 #13 Skrevet 17. september 2007 Det kommer sikkert til å gå bra. Det første året tar babyen uansett ikke noe særlig med plass og vil sikkert sove hos foreldrene uansett. Om babyen gråter mye om natten går det vel an at den ene av dere kan sove på sofaen en natt eller to; det gjorde vi, og det gikk fint :-)
kokosyklus Skrevet 17. september 2007 #14 Skrevet 17. september 2007 65 kvm er KJEMPSTORT:) Vi bor på 50 kvm i oslo uten balkong og kun ett soverom. Har et vennepar som bor på 35 kvm + hems med baby nå. Alt går for den som vil.
3 har blitt 4 Skrevet 17. september 2007 #15 Skrevet 17. september 2007 Har 50 kvadrat og en ni-åring fra før(2 soverom ).Ikke no problem;-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #16 Skrevet 17. september 2007 Jøss, jeg har 43 kvadrat, og det er stort nok enda ihvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #17 Skrevet 17. september 2007 Vis dere vil så får dere det til:)
Gjest Skrevet 17. september 2007 #18 Skrevet 17. september 2007 Godt å høre at det er mange som har det trangt. Er også bekymret for våre 65 kvm. Men vi har så j... mye stæsj, så det er kanskje en anledning for en opprydning ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2007 #19 Skrevet 17. september 2007 Vi har 36 kvadrat - åpen kjøkkenløsning og bare ett soverom - og planlegger baby!! Så for oss har dere andre gooood plass :-) Tenker at vår lille leilighet blir som et lite rede ;-) Må jo se positivt på det, men vet jo at vi må flytte når baby krever mer plass.
Leirha Skrevet 17. september 2007 #20 Skrevet 17. september 2007 Syns nå 65kvm på tre stk er god plass jeg da, har bodd på 50 ytre stk jeg, det er jammen ikke store plassen, men det gikk nå greit. Nå bor vi på 70kvm og blir 4. har bare 2 soverom, så det er litt dumt, men kommer nok til å flytte om noen år. kjøpte leiligheten før jeg visste jeg var gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå