Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Jeg er så drita lei av dette forbaska uværet... Det har jammen meg regnet i 2 månder i strekk jo.... Huff.. Blir så trøtt og lei av dette.. Også blir jeg så "giddaslaus" på jobben.. Har bare lyst hjem og krype inntil sambo for å kose og sove... *trøtt* Regnet pisker på rutene her.. huff..
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 skjønner deg sinnsykt godt! er så sinnsykt lei dette været her altså! alt blir bare så trist! og skikkelig trøtt ja! sover hele tiden jeg:) vi får se mot lysere tider(hmm..kansje dumt å si, nå på vei mot kong vinter)! men jo mer høst, og nærmere vinter, desto nærmere januar og baby på oss:)hehe...sånn tenker jeg:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2007 Ja.. klart det.. men er så forferdelig kjipt likevell.... uff..... mest lyst til å gå i hi jeg.. Har nok vært bjørn i mitt forje liv jeg tror jeg.. Får sånn forferdelig trang til å gå i hi på denne tiden..
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. september 2007 #4 Skrevet 17. september 2007 hehe....og våkne opp igjen i slutten av april?? det hadde jo virkelig vært noe:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2007 *sukk* ja... hadde vært deilig det. Men ville ikke gått glipp at dette å gå gravid da.. For det er så herlig!!! Hvordan er det med deg da?
Marit & de 3 knøttene Skrevet 17. september 2007 #6 Skrevet 17. september 2007 Åhhhh! Å gå i hi og bare soooove hørtes helt vidundelig ut nå!!! *gjesp* ; )
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 joda! her er alt bra om dagen:) hatt sønnen til sambo i helga, så da blir det som regel masse stress! hehe.. han har begynt på skola nå i høst, og skal plutselig begynne å trasse på alt og klare alt selv! så det er ikke noe gøy:( men er vel sånn de er:) ja, graviditeten er herlig:)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2007 Hehe.. Ja, blir vel en del ting som blir med hjem fra skolen, både på godt og vondt.. Kjenner du masse liv da?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. september 2007 Skal vi finne oss en varm, myk bjørn i en hule, å krabbe inntil?
jente08&jente2010<3 Skrevet 17. september 2007 #10 Skrevet 17. september 2007 ja:) liv kjenner jeg masse av! begynt på uke 24 nå, og hun sparker seg vel snart igjennom magen min:)hehe... ser sparkene tydelig på utsiden:) og kjenner de:) så er gøy:) du da??
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 17. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2007 Jeg ser de ikke enda jeg da, men jeg har ikke sjans til å se helt ned dit sparkene er heller da.. Har morkaken øverst på fremveggen, så sperkene er bare nedenfor navlen. Men sambo har kjent de skikkelig. Er så gøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå