La Perla Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Han tynne i grønn tricot som er med i ICA-reklamen. Gutten min på tre er veldig opptatt av superhelter for tiden. Det går i Batman, Supermann og Spiderman. Og så har han oppdaget han i Ica-reklamen, og han er nå med i rekken av fantastiske superhelter som beundres og digges. Synes egentlig det er ganske vittig.
jordbær mathilda Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Ha...ha, så søtt da!!Han ser jo skikkelig tøff ut han.. Går faktisk rundt og nynner den tilstadighet sjøl, fått den på hjernen!!
Gjest Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Utrolig bra! Min eldste som nesten er 3 er inne i en skikkelig Kaptein Sabeltann periode... Hiv&Hoi =)
La Perla Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Hehe - har sett de som digger Sabeltann, ja (f.eks. nevøen min). Jeg er i grunnen glad for at min har gått klar av ham, men vet ikke om disse superheltene er så mye bedre.
Espoir Skrevet 17. september 2007 #5 Skrevet 17. september 2007 Haha! Det var da også en type å beundre. Men why not? En litt mykere variant av de andre veldig macho superheltene.
Janusina Skrevet 17. september 2007 #7 Skrevet 17. september 2007 Hahahaha Herlig story! takk for at du deler Jeg er helt anti-supermann selv..kjøper ikke ett plagg med det på..
Honningmelon Skrevet 17. september 2007 #8 Skrevet 17. september 2007 Haha, den var bra! :-) Eldste på 3 år og 8 mnd har Spidermandilla han. Har nok ikke oppdaget Sunnhetsmannen enda, hehe.
☆Pacific sunset☆ Skrevet 17. september 2007 #9 Skrevet 17. september 2007 Hahahaha han er ikke alene om det gitt, her har 4 åringen i huset kommentert at sunnhetsmannen på Ica er en "skikkelig tøffing" hohoho! Ler så tårene triller her jeg. Så han er visst like kul som Batman, Spiderman, Incredibles og gud vet hva haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå