Helnøtt med spire:) Skrevet 17. september 2007 #1 Skrevet 17. september 2007 Snakker de med meg før oprasjon??? Har mer angst for det en fødsel:( Og nå gikk det opp for meg at ting skjer. Om 2 uker skal jeg på sjekk på sykehuset for sjekk av mandler. Er så store og vonde. Har hatt 7 halsbetennelser til nå i år, og når jeg har de er de så vonde at jeg takler ikke at genser kommer borti mandlene på utsiden av halsen (gjør så vondt). Men off, jeg er jo livredd for narkose!! Hekkan, jeg vet seriøst ikke om jeg tør. Skal bli godt å få dem bort, men er livredd for operasjonen. Selv om det er ett "lite" inngrep. Snakker de med meg grundig om dette? *redd*
nr2eprins Skrevet 17. september 2007 #2 Skrevet 17. september 2007 Hvis de ikke gjør det, så be om en samtale selv. bare dumt at du skal gå rundt å være redd. lykke til
Tally Skrevet 17. september 2007 #3 Skrevet 17. september 2007 Nå når du skal på sjekk, så si i fra at du er redd og nervøs. Skriv ned på et papir alt du lurer på og gi det til legen eller den som undersøker deg, det har jeg gjort et par ganger og det er kjempelurt!
Helnøtt med spire:) Skrevet 17. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2007 Takk:) Ja er "drit" redd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå